افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
0

ادعای ارتش اسرائیل درباره ترور السنوار – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 400341
ادعای ارتش اسرائیل درباره ترور السنوار – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی در عملیاتی که روز چهارشنبه در جنوب نوار غزه انجام شد رسماً مسئولیت ترور یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را بر عهده گرفت. در ادامه، یسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه اسرائیل در پیامی به وزرای خارجه جهان اعلام کرد: ما سنوار […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی در عملیاتی که روز چهارشنبه در جنوب نوار غزه انجام شد رسماً مسئولیت ترور یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را بر عهده گرفت.

در ادامه، یسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه اسرائیل در پیامی به وزرای خارجه جهان اعلام کرد: ما سنوار را ترور کردیم. برداشتن غل و زنجیر، امکان آزادی فوری اسرا را افزایش می دهد. حذف سینوار تغییراتی را به همراه خواهد داشت که بدون حماس به واقعیت جدیدی در غزه منجر خواهد شد.

یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت: اسرائیل امروز به جنگ طولانی مدت با یحیی سنوار پایان داد. قتل سنوار پیامی برای خانواده های اسیران است که برای آنها هر کاری انجام می دهیم!

حلیوی رئیس ستاد کل رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد: پس از یک سال حساب خود را با السنوار تسویه کردیم. در صورت زنده ماندن السانار، احتمال تکرار حملات 7 اکتبر وجود دارد.

این در حالی بود که رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که السنوار روز گذشته کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که در حال بررسی احتمال کشته شدن (شهادت) یحیی سنور، رئیس دفتر سیاسی حماس در عملیاتی در نوار غزه است.

پلیس رژیم صهیونیستی و شاباک، سازمان اطلاعات داخلی این رژیم و سخنگوی ارتش در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که آزمایش‌هایی برای شناسایی سنوار انجام شده و در صورت تایید کشته شدن وی، به‌طور رسمی اعلام می‌کنند.

حماس به این اظهارات رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است. پس از ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی منحله حماس در تهران، سنوار به عنوان جانشین وی معرفی شد. ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این مسئولیت قتل سنور را بر عهده گرفته بود و هر بار آن را تکذیب می کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.