افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

ادعای آمریکا در مورد تحریم مردم ایران

  • کد خبر : 230208
ادعای آمریکا در مورد تحریم مردم ایران

به گزارش آنلاین به نقل از رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا روز سه‌شنبه چهار نفر را به اتهام کمک به گروهی به نام گردان‌های الشطر مستقر در بحرین که به ادعای آمریکا این یک گروه است، در ایران بازداشت کرد. گروه تروریستی گروه، مطرح و تحریم شده است. گفته می […]

به گزارش آنلاین به نقل از رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا روز سه‌شنبه چهار نفر را به اتهام کمک به گروهی به نام گردان‌های الشطر مستقر در بحرین که به ادعای آمریکا این یک گروه است، در ایران بازداشت کرد. گروه تروریستی گروه، مطرح و تحریم شده است.

گفته می شود که این تحریم ها با هماهنگی دولت بحرین اجرا شده است و گفته می شود که افراد تحریم شده «حمایت مالی، مادی یا فناوری، یا کالا یا خدمات» به گردان های الشطر در بحرین ارائه کرده اند.

گزارش کردن مهر جزئیات بیشتری از بسته تحریمی آمریکا علیه افراد مرتبط با ایران اعلام نشده است.

در ژوئیه 2017، وزارت امور خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای، «گردان های الشتر» بحرین (AAB) را یک گروه تروریستی بین المللی اعلام کرد. در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: این گروه تحت دو عنوان «سازمان تروریستی خارجی» تحریم و در فهرست ویژه تروریست‌های جهانی (SDGT) و کلیه اموال و دارایی‌های آن قرار گرفته است. در سیستم قضایی آمریکا مصادره خواهد شد.

در این بیانیه همچنین دو تن از افراد وابسته به گردان های الشتر به نام های «احمد حسن یوسف» و «السید مرتضی مجید رمضان علوی» به فهرست «ویژه تروریست های جهانی» اضافه شدند.

در پی ادعاهای واهی این کشور، هدف از این اقدام «قطع منابع گردان‌های الشتر برای طراحی و اجرای حملات تروریستی» و «بخشی از حرکت گسترده‌تر برای ایجاد بازدارندگی در برابر رفتارهای بد ایران و توقف فعالیت‌های تهران» است. “جهان” اعلام کرد که حمایت از تروریست ها در سراسر جهان است.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.