افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

ادامه مانع تراشی آمریکا در شورای امنیت شرم آور است

  • کد خبر : 379138
ادامه مانع تراشی آمریکا در شورای امنیت شرم آور است

در دیدار عراقچی با آنتونیو گوترش و فیلمون یانگ مطرح شد. دکتر عراقچی با اشاره به شکست شورای امنیت، وظیفه قانونی و اخلاقی دبیرکل و رئیس مجمع عمومی را برای بسیج جامعه جهانی برای مقابله با شرارت های رژیم اشغالگر یادآور شد. به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت […]

در دیدار عراقچی با آنتونیو گوترش و فیلمون یانگ مطرح شد.

دکتر عراقچی با اشاره به شکست شورای امنیت، وظیفه قانونی و اخلاقی دبیرکل و رئیس مجمع عمومی را برای بسیج جامعه جهانی برای مقابله با شرارت های رژیم اشغالگر یادآور شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت وزارت امور خارجه، دکتر سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدارهای جداگانه با آنتونیو گوترش دبیرکل ایالات متحده آمریکا سازمان ملل و فیلمون یانگ، رئیس مجمع عمومی سازمان، ضمن هشدار نسبت به عواقب بسیار خطرناک اقدامات تهاجمی و تروریستی جدید رژیم صهیونیستی علیه لبنان که موجب شهادت سید حسن نصرالله و یکی از گروه های شما شد. شرکا بر مسئولیت سازمان ملل متحد برای اتخاذ تدابیر فوری برای حفاظت از صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی تاکید کردند.

دکتر عراقچی با اشاره به ناتوانی شورای امنیت در انجام اقدامات موثر و ناتوانی در صدور بیانیه ای حتی ساده در محکومیت نسل کشی و تجاوزات اسرائیل، به وظیفه قانونی و اخلاقی دبیرکل و رئیس مجمع عمومی برای بسیج اشاره کرد. جامعه جهانی برای مقابله با شرارت های رژیم اشغالگر.

عراقچی ادامه اخلال آمریکا در شورای امنیت را غیرقانونی و شرم آور توصیف کرد و از هرگونه اقدامی برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف نسل کشی غزه و تجاوز به لبنان جلوگیری کرد و آمریکا را شریک قطعی جنایات و شرارت های این رژیم دانست. اسراییل و در استفاده از بمب های سنگ تخریب اهدایی آمریکا برای ترور رهبران مقاومت، آن را مصداق بارز مشارکت آمریکا در جنایات اسرائیل دانست.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای دفاع همه جانبه از منافع حیاتی و امنیت ملی خود در برابر شرارت های رژیم صهیونیستی، راه و آرمان مقاومت در برابر تجاوزات و اشغالگران اسرائیل را اراده خواهد کرد. با قدرت ادامه دهید جنایات رژیم صهیونیستی مردم منطقه را برای احقاق حقوق مسلم خود و مقابله با شرارت های رژیم اسرائیل مصمم تر خواهد کرد.

ادامه مانع تراشی آمریکا در شورای امنیت شرم آور است

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.