افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

ادامه فروش وانت جدید کرمان موتور/ مردم دیوانه این خودرو بودند!

  • کد خبر : 206962
ادامه فروش وانت جدید کرمان موتور/ مردم دیوانه این خودرو بودند!

این طرح فروش فوق العاده محصول جدید این خودروساز خصوصی در شرایطی انجام شد که کرمان موتور در فروش وانت T8 در بورس دچار شکست بزرگی شد. هفته گذشته، این خودروساز خصوصی برای اولین بار 100 پیکاپ از سبد محصولات خود را در بورس فهرست کرد. کرمان موتور این مجوز را دریافت کرده بود بنابراین […]

این طرح فروش فوق العاده محصول جدید این خودروساز خصوصی در شرایطی انجام شد که کرمان موتور در فروش وانت T8 در بورس دچار شکست بزرگی شد. هفته گذشته، این خودروساز خصوصی برای اولین بار 100 پیکاپ از سبد محصولات خود را در بورس فهرست کرد.

کرمان موتور این مجوز را دریافت کرده بود بنابراین اگر فروش 100 دستگاه از وانت T8 باب میل مشتریان بود، 400 دستگاه دیگر از وانت T8 نیز فروخته می شد. بلند شو ارائه T8 به متقاضیان از طریق بورس.

اما در نهایت تنها 6 پیکاپ T8 با کمک بورس کالا به فروش رسید، بنابراین این خودروساز خصوصی در طرح فروش محصول خود شکستی را ثبت کرد.

مدیران فروش کرمان موتور برای فراموشی سریع شکست این طرح فروش در بورس، جدیدترین محصول خود را در قالب پرفروش در اختیار متقاضیان قرار دادند.

وانت T9 محصولی جدید از کرمان موتور است که یک ماه پیش در نمایشگاه خودرو تهران که در شهر آفتاب برگزار شد، مورد توجه خودرو جویان به ویژه علاقه مندان به وانت قرار گرفت.

کرمان موتور پس از رایزنی با سازمان حمایت و کسب مجوز از مراجع ذیربط، در نهایت قیمت محصول جدید خود را یک میلیارد و 950 میلیون تومان تعیین کرد. این طرح فروش به صورت فوق العاده انجام می شود و ظرف مدت 90 روز وانت T9 تحویل متقاضیان می شود.

این پیکاپ در پنج رنگ سفید، مشکی، خاکستری، قرمز و آبی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

قیمت وانت T9 حدود 300 میلیون تومان از خواهر کوچکترش T8 گرانتر است.

پیش بینی می شود قیمت وانت T9 در بازار از مرز دو میلیارد تومان عبور کند.

کرمان موتور ممکن است این محصول را با دو گیربکس اتوماتیک و دستی روانه بازار کند. البته هنوز مدیران این خودروساز در این مورد اظهار نظری نکرده اند. وانت T8 تنها با گیربکس دستی در بازار موجود است.

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که استقبال به حدی بوده است که کرمان موتور برای پاسخگویی به درخواست خرید تعداد بیشتری از متقاضیان این پیکاپ تصمیم به افزایش پیشنهاد وانت T9 در دور اول فروش گرفته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.