افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

ادامه عملیات ضداشغال در عراق/ سفیر آمریکا باید آموزش ببیند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 336238
ادامه عملیات ضداشغال در عراق/ سفیر آمریکا باید آموزش ببیند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس دفتر امنیتی کتائب حزب الله عراق در بیانیه ای کوتاه، علت اصلی نسل کشی اشغالگران صهیونیست در غزه را حمایت آمریکا و انگلیس از این امر اعلام کرد. رژیم و بر ادامه عملیات علیه اشغالگر تا اخراج آن از عراق تاکید کرد. شبکه خبری المیادین صبح یکشنبه گزارش داد کهابو […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس دفتر امنیتی کتائب حزب الله عراق در بیانیه ای کوتاه، علت اصلی نسل کشی اشغالگران صهیونیست در غزه را حمایت آمریکا و انگلیس از این امر اعلام کرد. رژیم و بر ادامه عملیات علیه اشغالگر تا اخراج آن از عراق تاکید کرد.

شبکه خبری المیادین صبح یکشنبه گزارش داد کهابو علی العسکریرئیس دفتر امنیتی کتائب حزب الله عراق در بیانیه ای اعلام کرد که کتائب حزب الله عراق هیچ تعهد یا تعهدی برای توقف حملات خود علیه نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق ندارد.

در بیانیه کتائب حزب الله عراق که در روز چهارشنبه 21 آگوست 2024 صادر شد، آمده است که نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه که در نتیجه آن ده ها هزار نفر شهید و مجروح شده اند. ، اکثریت را کودکان و زنان تشکیل می دهند که دلیل اصلی آن همدستی آمریکا و انگلیس در حمایت نامحدود سیاسی و نظامی از این رژیم است.

این بیانیه می افزاید: حضور نیروهای آمریکایی و انگلیسی در خاک عراق و مداخلهبدخواهانهآنها یک “خطر” علیه کشور و مقدسات آن در امور داخلی این کشور هستند.

العسکری وی همچنین درباره سفیر انگلیس نوشت: سفیر انگلیس همچنان عنصری نامطلوب و بی احترامی در بغداد است.

ابوعلی العسکری وی به دولت عراق هشدار داد که «اگر دولت عراق سفیر خبیث آمریکا در بغداد را مجازات نکند، او را به شکل دیگری مجازات خواهیم کرد».

وی در پایان بیانیه خود افزود: ما هیچ تعهدی برای توقف عملیات علیه متجاوزان آمریکایی در عراق نداریم، اما این کار در مرحله فعلی متاثر از تعادل ویژه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.