افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

ادامه سکوت کشورهای منطقه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی فاجعه‌های بزرگ‌تری را به دنبال خواهد داشت.

  • کد خبر : 379380
ادامه سکوت کشورهای منطقه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی فاجعه‌های بزرگ‌تری را به دنبال خواهد داشت.

حزب همبستگی اسلامی ایران تاکید کرد: رژیم صهیونیستی ماه‌هاست که در سایه سکوت و انفعال جامعه جهانی و نهادهای بین‌المللی و حمایت‌های تسلیحاتی و اطلاعاتی جبهه استکبار با دست خالی دست به نسل‌کشی می‌زند. اوضاع در منطقه غرب آسیا به طور فزاینده ای متلاطم می شود. به گزارش ایسنا، حزب همبستگی اسلامی ایران با صدور […]

حزب همبستگی اسلامی ایران تاکید کرد: رژیم صهیونیستی ماه‌هاست که در سایه سکوت و انفعال جامعه جهانی و نهادهای بین‌المللی و حمایت‌های تسلیحاتی و اطلاعاتی جبهه استکبار با دست خالی دست به نسل‌کشی می‌زند. اوضاع در منطقه غرب آسیا به طور فزاینده ای متلاطم می شود.

به گزارش ایسنا، حزب همبستگی اسلامی ایران با صدور بیانیه ای شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفادارند، و کسانی هستند که محبتشان برآورده شده است، و از آنان کسانی هستند که امیدوارند، و هیچ تغییری در آن نداده‌اند».

در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفا کردند، برخی به شهادت رسیدند و برخی دیگر از دنیا رفتند. [همین] منتظر هستند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نشد

شهادت دبیرکل مجاهد حزب الله لبنان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله به همراه تنی چند از فرماندهان ارشد محور مقاومت به دست سفاک ترین جنایتکاران عصر حاضر، مایه تاسف و ضایعه بود. دردناک است که نه تنها شیعیان و خیل عظیم مسلمانان، بلکه همه آزادی خواهان جهان در ماتم هستند.

رژیم صهیونیستی ماه هاست که در سایه سکوت و انفعال جامعه جهانی و نهادهای بین المللی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی جبهه استکبار دست به نسل کشی انتقام جویانه زده و منطقه غرب آسیا را لحظه به لحظه تحت فشار قرار داده است. لحظه به سوی ناآرامی های گسترده و به سمت ورطه جنگ فراگیر و قابل دسترس است.

پس از کشتار مردم مظلوم فلسطین در ماه های اخیر، اکنون جنوب لبنان هدف حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل است و اگر سکوت برخی از رهبران منطقه و حمایت مستمر غربی ها از آنها ادامه یابد، دیگر اینگونه نخواهد شد. مدت ها قبل از اینکه ماجراجویی های خطرناک سران رژیم صهیونیستی به فجایع منجر شود. به ارتفاعات بیشتری خواهد رسید و کل خاورمیانه را به آتش خواهد کشید.

حزب اسلامی همبستگی با ایران ضمن محکومیت شدید نسل کشی و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی و همدردی با ملت های مظلوم لبنان و فلسطین، شهادت دبیرکل عزیز حزب الله لبنان را تسلیت می گوید. لبنان و رفیق عزیزش و از خداوند رحمت واسعه الهی را خواستار شدند. وی برای مجروحان حوادث اخیر لبنان آرزوی سلامتی دارد و امیدوار است در پرتو درایت و قدرت خداوند و خون شهدای مقاومت بتوانیم به آن برسیم. به زودی شاهد رهایی مردم منطقه از شر رژیم اسرائیل و برقراری صلح و آرامش در میان کشورهای منطقه خواهیم بود.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.