افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

ادامه روند اجرای طرح فیبر نوری در 4 نقطه استان سمنان با سرمایه گذاری 21 میلیارد ریال.

  • کد خبر : 405015
ادامه روند اجرای طرح فیبر نوری در 4 نقطه استان سمنان با سرمایه گذاری 21 میلیارد ریال.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، دارایی با تاکید بر اهمیت تسریع در اجرای عملیات انتقال فیبر نوری به منازل و مشاغل در استان، درباره جزئیات این خبر گفت: با اجرای عملیات فیبر نوری. ساختمان های 270 یگان ارتش شاهرود با ارتفاع بیش از 2500 متر به ارتباط فیبر نوری مجهز شدند. مدیر مخابرات استان […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، دارایی با تاکید بر اهمیت تسریع در اجرای عملیات انتقال فیبر نوری به منازل و مشاغل در استان، درباره جزئیات این خبر گفت: با اجرای عملیات فیبر نوری. ساختمان های 270 یگان ارتش شاهرود با ارتفاع بیش از 2500 متر به ارتباط فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر مخابرات استان سمنان بیان کرد: در راستای توسعه شبکه تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت و ارائه خدمات نوین ارتباطی و با اجرای تقریباً 3 کیلومتر فیبرگذاری و کانالینگ، سرویس تانوما 14 بلوک 19 تایی را تحت پوشش قرار داد. واحدهای این مجموعه .

وی تصریح کرد: برای تسهیل و دسترسی بهتر مشترکان به امکانات فیبر، در هر بلوک یک عدد FAT استخراج شد.

مهندس دارایی افزود: در این راستا حفاری، لوله گذاری و 2 دستگاه FAT در خیابان 60 متری پرستار سرخه و عملیات فیبر گذاری به طول 300 متر و نصب تجهیزات مخابراتی ارتش انجام شد. این شهر انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این فعالیت ها، عملیات 65 متری قطره گیری و فیوژن باندینگ و نصب تیرهای فلزی و FAT در کوچه خلیق واقع در خیابان چمران سرخه نیز با موفقیت به پایان رسید.

مدیر مخابرات استان سمنان در ادامه گفت: با انجام عملیات حفاری، لوله گذاری، پرکردن و کابل کشی فیبر نوری، افزایش ظرفیت و ایجاد زیرساخت های لازم و همچنین اجرای پروژه های ویژه می توان پیشرفته ترین ها را ارائه کرد. خدمات مخابراتی کنونی از جمله داده های پهن باند پرسرعت در قالب خدمات FTTH و VDSL برای مشاغل، مشاغل و منازل در استان سمنان به سرعت در حال راه اندازی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.