افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

ادامه حملات موشکی و پهپادی حزب الله علیه نشست های نظامی رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 407779
ادامه حملات موشکی و پهپادی حزب الله علیه نشست های نظامی رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان از حملات جدید رزمندگان مقاومت اسلامی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین خبر داد. حزب الله لبنان اعلام کرد که در چارچوب عملیات “خیبر” و با رمز “لبیک یا نصرالله” ساعت 14 امروز به وقت محلی، پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی “تیر […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان از حملات جدید رزمندگان مقاومت اسلامی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین خبر داد.

حزب الله لبنان اعلام کرد که در چارچوب عملیات “خیبر” و با رمز “لبیک یا نصرالله” ساعت 14 امروز به وقت محلی، پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی “تیر الکرمل” در جنوب شهر صهیونیستی “حیفا”. ” توسط چندین پهپاد انتحاری مورد حمله قرار گرفت.

همچنین اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 17:25 روز چهارشنبه 23 اکتبر 2024 برای حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاع و شرافتمندانه آن و دفاع از لبنان و ملتش. با چند موشک به تجمع سربازان دشمن در اطراف شهر رامیا حمله کرد.

در بیانیه دیگری از حزب الله لبنان آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن، برای دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به تجاوزات دشمنان اسرائیل به روستاهای مقاوم جنوب و خانه های امن ، رزمندگان در ساعت 16:10 روز چهارشنبه 2 مهر 2024، مقاومت اسلامی با تعداد زیادی موشک به شهر نهاریه حمله کرد.

علاوه بر این، تمرکز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف شهرک «هوله»، شهرک صهیونیست نشین «مارگلیوت»، شهرک صهیونیست نشین «مسکف ام»، در اطراف موضع صهیونیستی «المراج» مرز. بین شهرک های «العدیسه» و «رب تالاسین»، موضع صهیونیستی «رویث العالم» در تپه های اشغالی کفر شعبه و مرز بین مواضع صهیونیست ها «السمقه» و «رئیسة العلم» . در تپه های اشغالی کفر شعبه نیز مورد حمله رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.