افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

ادامه حملات موشکی و توپخانه ای حزب الله علیه تجمعات نظامی رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 412197
ادامه حملات موشکی و توپخانه ای حزب الله علیه تجمعات نظامی رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان از حملات جدید رزمندگان مقاومت اسلامی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین خبر داد. واحد اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی برای حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاع و شرافتمند […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان از حملات جدید رزمندگان مقاومت اسلامی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین خبر داد.

واحد اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی برای حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاع و شرافتمند آن و برای دفاع از لبنان و ملت آن، ساعت 16 و 20 دقیقه بعد از ظهر روز یکشنبه 1 مهرماه گرد هم می آیند. 27 سپتامبر 2024. سربازان دشمن اسرائیل با چندین موشک به شهر جنوبی الضحیره حمله کردند.

در بیانیه دیگری از حزب الله لبنان همچنین آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 16 روز یکشنبه 27 اکتبر برای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاع و شرافتمندانه آن و دفاع از لبنان و ملتش. 2024. بار دیگر با چند موشک به تجمع سربازان اسرائیلی دشمن در شهر اشغالی المناره حمله کردند.

علاوه بر این، حزب الله لبنان اعلام کرد که ساعت 16 امروز به وقت محلی، با راکت و گلوله های توپخانه ای به تمرکز سربازان ارتش اسرائیل در اطراف شهر «آیتورون» حمله کرد.

همچنین ساعت 14 و 20 دقیقه امروز به وقت محلی، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «مارگلیوت» را بمباران کردند.

شهرک صهیونیست نشین «نهاریا» و استحکامات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «الزعوره» نیز هدف حملات موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.