افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

ادامه بارش ها در کرمانشاه/ کاهش دما به زیر صفر – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 132756
ادامه بارش ها در کرمانشاه/ کاهش دما به زیر صفر – خبرگزاری مهر ایران و جهان

محمد زورند گفت در ما میرویم وی به خبرنگار مهر گفت: سامانه بارشی حاکم بر جو منطقه تا روز سه شنبه با افت محسوس دمای هوا به تناوب با وزش باد نسبتاً شدید، رعد و برق و احتمالاً تگرگ پراکنده در استان کرمانشاه همراه خواهد بود. وی افزود: بارش امروز (دوشنبه) شدیدتر خواهد بود. آب […]

محمد زورند گفت در ما میرویم وی به خبرنگار مهر گفت: سامانه بارشی حاکم بر جو منطقه تا روز سه شنبه با افت محسوس دمای هوا به تناوب با وزش باد نسبتاً شدید، رعد و برق و احتمالاً تگرگ پراکنده در استان کرمانشاه همراه خواهد بود.

وی افزود: بارش امروز (دوشنبه) شدیدتر خواهد بود. آب گرفتگی معابر عمومی ممکن است باعث آبگرفتگی در برخی مناطق استان شود.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در گردنه های سردسیر و برخی نواحی شمالی علاوه بر ارتفاعات احتمال بارش به صورت برف وجود دارد.

قوی وی گفت: همچنین احتمال نفوذ گرد و غبار به ویژه در جو مناطق مرزی و در ساعاتی از بعدازظهر امروز تا ظهر فردا (سه شنبه) دور از انتظار نیست و با حرکت در این پیش بینی می شود دمای هوا تا سه درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش یابد.

وی ادامه داد: روزهای سه شنبه، چهارشنبه و احتمالا پنجشنبه شرایط برای تشکیل مه به ویژه در روزهای اول و در مناطق سردسیر و معتدل وجود خواهد داشت.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه گفت: همچنین در روز پنجشنبه گذر موج کوتاه ممکن است بارش های خفیف و پراکنده عمدتاً در نواحی جنوبی استان به همراه داشته باشد که با گذر این موج در روز جمعه شرایط نسبتاً مساعد خواهد بود. پایدار. در جو مستقر شده است.

قوی وی خاطرنشان کرد: دمای هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در اکثر نقاط استان کرمانشاه به کندی افزایش می یابد و در روز جمعه تغییر چندانی نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.