افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
2

ادارات 8 شهرستان استان اصفهان فردا تعطیل است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 144333
ادارات 8 شهرستان استان اصفهان فردا تعطیل است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

منصور شه فروش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ادارات و دستگاه های اجرایی و اجرایی شهرستان های اصفهان، مبارکه، لنجان، شوکه شدنخمینی شهر، فلورجان و نواحی مرکزی شهرهای شاهین شهر و نجف آباد روز سه شنبه 23 آذر. ذیل افزایش شاخص آلودگی هوا در وضعیتی بسیار ناسالم بسته می شود. وی افزود: پس […]

منصور شه فروش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ادارات و دستگاه های اجرایی و اجرایی شهرستان های اصفهان، مبارکه، لنجان، شوکه شدنخمینی شهر، فلورجان و نواحی مرکزی شهرهای شاهین شهر و نجف آباد روز سه شنبه 23 آذر. ذیل افزایش شاخص آلودگی هوا در وضعیتی بسیار ناسالم بسته می شود.

وی افزود: پس از تشدید پایداری و سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده های جوی برای چند روز متوالی و وضعیت شاخص آلاینده در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم و پس از تصمیمات امروز آلودگی هوای اصفهان. کارگروه هماهنگی اورژانس در رابطه با عدم حضور کلاس های مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش و دانشگاه ها، مقرر شد ادارات، دستگاه های اجرایی و اجرایی و بانک ها (به استثنای مراکز امدادی، خدمات درمانی، نوار نقاله و بیمارستان ها) روز سه شنبه 23 آذر در شهرهای اصفهان، مبارکه، لنجان، شوکه شدنخمینی شهر، فلورجان و بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین شهر و نجف آباد بسته بمانند.

وی ادامه داد: در این زمینه لازم است دستگاه های اجرایی سیستم های گرمایشی را خاموش کرده و الزامات مربوط به کاهش انتشار آلاینده ها، کاهش سفرهای غیر ضروری، رعایت الزامات بهداشتی کارکنان و شمارش با امکانات لازم را رعایت کنند. اطلاع رسانی و هماهنگی

ویدریرو تصریح کرد: استفاده از ماسک، کاهش ترافیک و عدم حضور در فضاهای باز، شلوغ خیابان ها و کاهش فعالیت صنایع و مشاغل، عدم استفاده از خودروهای شخصی و پرهیز از فعالیت های ورزشی تاکید این کارگروه سلامت عمومی است.

وی ادامه داد: تاکید می شود هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده ها شود اعم از حفاری، ساخت و ساز، حمل مصالح و سوزاندن بقایای گیاهی ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این زمینه از شرکت ها و واحدهای تجاری و بخش خصوصی نیز درخواست می شود با کاهش فعالیت ها و ترافیک برای سلامت شهروندان و کمک به جلوگیری از انتشار آلاینده ها همکاری لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.