افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اخطاریه هواشناسی پس از بارندگی های موسمی در 12 استان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 354792
اخطاریه هواشناسی پس از بارندگی های موسمی در 12 استان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی نسبت به فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری موسمی در ۱۲ استان از جمله تهران از امروز (شنبه ۲۶ شهریورماه) تا دوشنبه (۲۸ شهریور) هشدار زرد صادر کرد. اطلاعیه سازمان هواشناسی به شرح زیر است؛ هشدار فعالیت سیستم باران و ناپایداری باران های موسمی زمان شروع: شنبه 1303/06/17 زمان پایان: […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی نسبت به فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری موسمی در ۱۲ استان از جمله تهران از امروز (شنبه ۲۶ شهریورماه) تا دوشنبه (۲۸ شهریور) هشدار زرد صادر کرد.

اطلاعیه سازمان هواشناسی به شرح زیر است؛

هشدار فعالیت سیستم باران و ناپایداری باران های موسمی

زمان شروع: شنبه 1303/06/17

زمان پایان: دوشنبه 1303/06/19

نوع خطر: باران سیل آسا، رعد و برق و باد شدید موقتی

حوزه اثر:

شنبه 17/06/1403: شمال شرق آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی غربی، ارتفاعات استان های سمنان، تهران و البرز، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب غرب و جنوب کرمان، شرق و شمال و غرب هرمزگان و شرق. و جنوب فارس

یکشنبه 18/06/1403: شرق گیلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالی، ارتفاعات استان های سمنان، تهران و البرز، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و جنوب غربی کرمان.

دوشنبه 19/06/1403: ارتفاعات استان های مازندران و تهران، شمال هرمزگان و جنوب غربی کرمان.

اثر خطر: احتمال آبگرفتگی موضعی معابر، احتمال جریان آب، رعد و برق، لغزندگی به ویژه در جاده ها و گردنه های کوهستانی، احتمال آسیب به سازه های موقت و احتمال آسیب به محصولات کشاورزی، وزش باد نسبتاً شدید، احتمال آسیب به شهری و تجهیزات حومه شهری از جمله سقوط بنرها، بیلبوردها، داربست ها و سازه های موقت و احتمال سقوط اشیا از ارتفاع.

توصیه: از برپایی یا برپایی چادر در حاشیه و مسیل رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنید، در فعالیت های طبیعت گردی و کوهنوردی به ویژه در بعدازظهر و اوایل عصر احتیاط کنید. چون تردد دام و عشایر در حاشیه رودخانه ها و مناطق مرتفع، لایروبی تا پل های روباز، کانال ها و آبراهه ها، پرهیز از محلول پاشی و محلول پاشی باغ ها و مزارع و انتقال محصولات برداشت شده به مناطق سرپوشیده.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.