افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

اخراج نوراللهی بهترین تصمیم بود!

  • کد خبر : 131199
اخراج نوراللهی بهترین تصمیم بود!

ایمان گودرزی: این روزها لیگ برای بازی تیم ملی تعطیل است و تمام توجهات به تیم ملی است. چه در تیم های جوانان که در جام جهانی هستند و چه در تیم بزرگسالان. این تیم در دیدار مقابل هنگ کنگ (در مرحله مقدماتی جام جهانی) موفق شد با چهار گل حریف خود را شکست دهد […]

ایمان گودرزی: این روزها لیگ برای بازی تیم ملی تعطیل است و تمام توجهات به تیم ملی است. چه در تیم های جوانان که در جام جهانی هستند و چه در تیم بزرگسالان. این تیم در دیدار مقابل هنگ کنگ (در مرحله مقدماتی جام جهانی) موفق شد با چهار گل حریف خود را شکست دهد اما این دیدار به ظاهر آسان حاشیه های زیادی نداشت. از فریادهای قلانویی در بازی شجاع خلیل زاده تا عصبانیت نوراللهی و در نهایت اخراج این بازیکن از اردوی تیم ملی. در حالی که تیم ملی خود را برای دیدار مقابل ازبکستان آماده می کند، منتقدان قلانوی همچنان از سن بالای تیم ملی، دعوت امید ابراهیمی به اردوی تیم ملی و دستیارانی که در کنار قلانوی در این تیم حضور دارند انتقاد می کنند و توضیح می خواهند. از سوی سرمربی تیم ملی، اما سرمربی تیم ملی سعی می کند ابتکار عمل را به خرج دهد تا با این همه انتقادات روبرو شود و زیاد خود را با انتقادات به چالش نکشد. در این شرایط عده ای معتقدند آینده تیم ملی در بازی های آسیایی روشن است و معتقدند ایران می تواند در جمع سه تیم برتر این مسابقات قرار بگیرد. با نیکبخت واحدی درباره همه چیز تیم ملی و شرایط فعلی استقلال صحبت کردیم. بازیکن سابق تیم ملی و استقلال هم حرف های زیادی برای شنیدن داشت.

*تیم ملی در دیدارهای مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم هنگ کنگ رفت و توانست با گل های زیادی این تیم را شکست دهد، نظر شما در مورد این دیدار چیست؟
آقای قلانوی برای این دیدار تاکتیک جدیدی داشت و در نهایت تیم ملی خیلی خوب بازی کرد و توانست هنگ کنگ را شکست دهد.

*تیم ملی به زودی به مصاف تیم ازبکستان می رود، این دیدار را چگونه ارزیابی می کنید؟
تیم ملی قطعا کار سختی مقابل ازبکستان دارد. ازبک ها تیم قدرتمندی هستند. اما بازیکنان تیم ملی ما هم حرفه ای هستند و بعید است این تیم را نجات دهند. حیف که جهانبخش را در این بازی نداریم.
* بزرگترین انتقادی که این روزها به آقای قلعه نویی وارد می شود این است که سن تیم ملی بالاست و بازیکنان پیشکسوتی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. نظر شما در این باره چیست؟
الان چه بازیکن جوانی داریم که در سطح تیم ملی است که آقای قلعه نویی او را به تیم ملی دعوت کند؟ ما باید به نظر آقای قلعه نوعی احترام بگذاریم و فقط در شرایط فعلی از تیم ملی حمایت کنیم.

* یکی از مشکلات حاشیه ای که در بازی تیم ملی رخ داد کهر احمد نوراللهی بود که پس از آن سرمربی تیم ملی این بازیکن را از زمین مسابقه اخراج کرد. این تصمیم آقای قلعه نویی را چگونه ارزیابی می کنید؟
به نظر من اخراج نوراللهی بهترین تصمیم آقای قلانوی بود. من اگر جای آقای قلانی بودم حتما نوراللهی را اخراج می کردم. اگر مربی نسبت به این رفتارها بی تفاوت باشد، دو تیم در انتخاب حضور دارند و سنگ تمام گذاشته نمی شود. همانطور که گفتم باید به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام گذاشت در حالی که آقای قلعه نویی می تواند یازده بازیکن را به میدان بفرستد. فکر می کنم نوراللهی عجله داشت، اگر کمی صبر می کرد بازی به سراغش می آمد. اما اخراج نوراللهی بهترین تصمیم بود.

*یکی دیگر از نکات حاشیه ای دیدار با هنگ کنگ، فریاد زدن آقای قلعه نویی بر سر شجاع خلیل زاده بود. نظر شما در مورد رفتار او چیست؟
درست است که بیرانوند کار پای خوبی دارد اما پاس شجاع به عقب یک ریسک بزرگ بود و آقای قلانوی حق داشت در آن صحنه فریاد بزند. بازیکنان نباید این اشتباهات را انجام دهند.

*با وجود انتقادات آقای قلعه نویی، خیلی ها معتقدند تیم ملی می تواند جزو سه تیم برتر بازی های آسیایی باشد. نظر شما در این باره چیست؟
به عنوان یک هوادار تیم ملی امیدوارم این تیم به فینال این تورنمنت راه پیدا کند اما باید منطقی باشیم و تیم برای رسیدن به این هدف کار سختی دارد. چون تیم هایی مثل عربستان، ژاپن و کره حریفان سرسختی هستند و شکست دادن این حریفان قطعا سخت است.

نظرت در مورد دستیار جوداد و سایر مربیان تیم ملی چیست؟ از این نظر آیا انتقادات زیادی به انتخاب وارد است؟
آقای قلعه نویی دستیاران خوبی دارد، آقای عزیزی هم یکی از بهترین هاست. از منتقدان می خواهم به تیم کمک کنند تا بهترین نتایج را کسب کند.

*نظرت در مورد بازی میلاد محمدی و احسان حاج صفی در تیم ملی چیست؟ چون شرایط سنی آنها هم مورد انتقاد است.
باز هم می گویم که باید به همه سلیقه آقای قلانوی احترام گذاشت. قطعا این دو بازیکن خوبی هستند که به تیم کمک می کنند.

*تیم جوانان ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت و توانست از مرحله اول صعود کند، نظرت در مورد تیم جوانان چیست؟
به آقای عبدی بابت عملکرد درخشان تیم جوانان تبریک می گویم. امیدوارم این عزیزان هم به مرحله بعد صعود کنند. تا کی قرار است از مربی های تکراری استفاده کنیم؟ و حضور آقای عبدی در کنار تیم جوانان بهترین بود.

عملکرد استقلال تا اینجای کار را چگونه ارزیابی می کنید؟
خیلی ها می خواستند استقلال را سرنگون کنند اما نتوانستند. من به تیم استقلال و هوادارانش تبریک می گویم و امیدوارم این تیم همچنان موفق باشد و هوادارانش خوشحال باشند. من هم طرفدار این تیم هستم و اگر نتیجه بگیرند خوشحال می شوم.

بیشتر بخوانید:

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.