افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

اخراج روزبه چشمی اشتباه بود/ تلاش استقلال برای قهرمانی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 370049
اخراج روزبه چشمی اشتباه بود/ تلاش استقلال برای قهرمانی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری پس از تساوی مقابل تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بازی با کیفیتی برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه بارندگی کمی برای تیم ما ضرر داشت اما تیم بازی بسیار خوبی انجام داد و توانستیم بازی با مالکیت و ایجاد موقعیت برای داشتن یک موقعیت […]

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری پس از تساوی مقابل تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بازی با کیفیتی برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه بارندگی کمی برای تیم ما ضرر داشت اما تیم بازی بسیار خوبی انجام داد و توانستیم بازی با مالکیت و ایجاد موقعیت برای داشتن یک موقعیت

وی با اشاره به اینکه این سومین دیداری است که در آن با بدشانسی مواجه شدیم، ادامه داد: تیم ما در حالت هجومی خوبی قرار داشت و در یک لحظه بی دقتی گل اول را به ثمر رساندیم.

نکونام با بیان اینکه نیمه اول را به خوبی به پایان رساندیم، ادامه داد: در نیمه دوم نیز موقعیت هایی ایجاد کردیم، گلزنی کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه این تیم خوب بازی کرد، تصریح کرد: این تیم از نظر تاکتیکی و فوتبالی بسیار خوب بازی کرد و با وجود اینکه 3 بازیکن تیم ملی کشورمان حضور نداشتند، توانستیم بازی را کنترل کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. .

وی با بیان اینکه داور یک پنالتی به نفع ما اعلام نکرد و 100 اشتباه کرد، گفت: چشم به راه هستیم و با بهبود مصدومان تیم بهتری خواهیم داشت.

نکونام گفت حتما باید بعد از وقفه طولانی آنها برای قهرمانی تلاش کنیم. من آر اشاره کرد: تصمیم گیری طولانی مدت دریافت کنید به ضرر ما تمام شد و باعث شد سرعت بازی کم شود.

سرمربی استقلال تهران با بیان اینکه صحنه اخراج وجود نداشت، افزود: به نظر من صحنه اخراج اشتباه بود و امروز باز هم آسیب دیدیم.

او امروز گفت امیدوارم بازیکنان مصدوم بیایند و شرایط تیم ایده آل تر باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.