افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

اخراج آمریکا از منطقه راهبرد اساسی ایران است

  • کد خبر : 168853
اخراج آمریکا از منطقه راهبرد اساسی ایران است

وزارت دفاع به مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد سلیمانی: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش ایلانا، متن این بیانیه به شرح زیر است: “نام خدا در میان مؤمنان، صالحان هستند، به درگاه خداوند دعا کنیم که در میان آنان داوران محبت و در میان […]


وزارت دفاع به مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد سلیمانی:



وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.



به گزارش ایلانا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

“نام خدا

در میان مؤمنان، صالحان هستند، به درگاه خداوند دعا کنیم که در میان آنان داوران محبت و در میان آنان امیدواران باشند.

“شریفه آیه 23 سوره مبارکه احزاب”

در تاریخ مهم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، 22 آذر یادآور شهادت سپهبد حق طلب و مستکبر ستیز حاج قاسم سلیمانی است که با تلاش و همت جهادی در برقراری صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی در مقابله با تروریسم نقش آفرینی کرد. در سطح انقلاب اسلامی

شهید سلیمانی سربازی انقلابی، رزمنده ای چیره دست در عرصه نظامی، مجاهدی خستگی ناپذیر با سابقه ای عظیم از معارف دینی و انقلابی و از علمای ممتاز ولایت بود. وی ضمن خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان اسلام و منطقه، نظم جدیدی را در غرب آسیا و با بنیان محکمی از اعتقادات برگرفته از اسلام ناب محمدی و آرمان های انقلاب به رهبری معمار کبیر انقلاب اجرا کرد. حضرت امام خمینی (ره)، جبهه مقاومت اسلامی موفق شد و در مقابل مردم اشغالگر و مستکبرین کارآمدی شکل داد و آرزوی دیرینه نهضت های اسلامی را برای مبارزه با جریان های مخالف در راستای عظمت، اقتدار و تعالی اسلام به منصه ظهور رساند. امت

شهید سلیمانی مردی با ایمان و عمل، اهل تعامل و میدان و مردی بود که پشتیبان حق بود و در کنار رزمندگان و یاران بزرگوارش به شنیدن فریاد و مناجات همه مستضعفان عالم شتافت و در بنابراین، او مرز، رنگ، نژاد و زبان نمی دانست.

وی نشان داد که وحدت جامعه اسلامی اعم از شیعه و سنی امکان پذیر است و با آمیختن خون آنها و ارائه الگوی جدید مبارزه با دشمنان و استعمارگران، اهداف را برملا کرد، نقشه های شوم و شوم و شوم آنها را برداشت. حامیان خود را شکست داد و آنها را شکست داد.

دغدغه ایشان وحدت جهان اسلام و امت اسلامی بود و آزادی بیت المقدس و آزادی مردم مظلوم و مظلوم فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر قدس را هدف اصلی و اولویت اول برشمرد. مسلمانان و با فراهم آوردن زیرساخت های مهم و راهبردی برای تحقق این هدف مقدس، سرانجام شرورترین و خبیث ترین افراد زمان خود به شهادت رسیدند و به یاران شهدا و ائمه شهدا پیوستند.

حضور باشکوه و پرشمار مردم در مراسم تشییع این شهید دلاور نشان از تایید جامعه اسلامی به حقانیت مکتب شهید سلیمانی دارد که با شهادت خود استکبار را نیز شکست داد.

موضوع اخراج آمریکا از منطقه با تبیین سردار سلیمانی راهبرد نهایی و اصولی جمهوری اسلامی ایران است که تحقق آن موجب صلح در منطقه خواهد شد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تجدید میثاق با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشت. شهدای مدافع حرم و امنیت به ویژه شهدای مبارزه با نظام سلطه جهانی و در رأس آنها شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس هستند و با تجلیل از خانواده بزرگوارشان حمایت از راه مقاومت تا آزادی قدس شریف از دست متجاوزان را برجسته می کند.


انتهای پیام




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.