افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اختلال در شبکه ملی توزیع سوخت/استفاده از بنزین آزاد توسط متقاضیان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 155949
اختلال در شبکه ملی توزیع سوخت/استفاده از بنزین آزاد توسط متقاضیان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح امروز در شبکه توزیع سوخت در سراسر کشور دچار اختلال شد. پیگیری های خبرنگار مهر از مسئولان وزارت نفت حاکی از آن است که این موضوع طی ساعات آینده برطرف می شود اما هنوز دلیل آن مشخص نیست. گفته می شود در صورت حمله سایبری، از آنجایی که شبکه […]

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح امروز در شبکه توزیع سوخت در سراسر کشور دچار اختلال شد. پیگیری های خبرنگار مهر از مسئولان وزارت نفت حاکی از آن است که این موضوع طی ساعات آینده برطرف می شود اما هنوز دلیل آن مشخص نیست. گفته می شود در صورت حمله سایبری، از آنجایی که شبکه توزیع سوخت به صورت آفلاین فعالیت می کند، بنزین با نرخ رایگان 3000 تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به پمپ بنزین های ایران خبر داد

برخی شبکه های خبری از جمله شبکه 12 رژیم صهیونیستی از حمله یک گروه هکر اسرائیلی به سامانه سوخت ایران خبر دادند و نوشتند: حمله سایبری به سامانه ملی سوخت رسانی ایران انجام دادیم و اکثر پمپ های سوخت شما را از کار انداختیم.

هرگونه افزایش قیمت نفت تکذیب می شود

وزارت نفت از مردم خواست تا زمان عادی شدن شرایط به جایگاه های عرضه سوخت نروند. در ادامه وزارت نفت هرگونه شایعه تغییر قیمت را تکذیب کرد.

سعی می کنیم تا قبل از پایان امروز مشکل فنی ایستگاه ها را برطرف کنیم.

جلیل سالاری معاون وزیر نفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امروز در مسیر کارتخوان برخی از جایگاه های عرضه سوخت در سراسر کشور چالش داشتیم که بر اساس رصدهای ما 60 درصد جایگاه ها را شامل می شد.

وی ادامه داد: از تجربیات گذشته استفاده کردیم و برای اینکه اختلالی ایجاد نشود، روند ارتباطی را با مکان هایی که مشکل داشتند قطع کردیم.

سالاری تصریح کرد: با تشکیل اکیپ های فنی که هم اکنون برای فعال سازی سوخت رسانی به صورت دستی به جایگاه ها می روند، در تلاش هستیم تا طی ساعات آینده تمامی کانال های عرضه را فعال کنیم.

به گفته این مسئول، سامانه سوخت رسانی به صورت آفلاین بوده و مشکلی برای سهمیه بندی کارت سوخت وجود ندارد و به محض رفع مشکل، سهمیه ها ترمیم می شود.

وی از مردم خواست برای رفع مشکل کمتر به ایستگاه ها مراجعه کنند.

سالاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر روی مشکل متمرکز هستیم و تلاش می کنیم جایگاه هایی را که بیشترین تقاضا را دارند فعال کنیم تا عرضه سوخت متوقف نشود.

فعالیت تیم های فنی در برخی جایگاه های عرضه سوخت

گزارش میدانی خبرنگار مهر از برخی جایگاه های سوخت حکایت از مشکل داشتن جایگاه ها دارد هستند بسته است هستند و تیم های فنی در جایگاه ها مشغول کار هستند.

حالا چند خودرو پشت ایستگاه منتظرند. گرفتن هستند. به گفته مسئولان حاضر در جایگاه عرضه سوخت، این مشکل تا ساعاتی دیگر برطرف خواهد شد.

اختلال در شبکه توزیع سوخت سراسری/استفاده از بنزین رایگان توسط متقاضیان

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه توزیع سوخت در سراسر کشور در ابتدای دولت سیزدهم قطع شد.

این خبر در حال تکمیل است…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.