افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

اختلال در شبکه اینترنت و تلفن همراه در غزه

  • کد خبر : 153401
اختلال در شبکه اینترنت و تلفن همراه در غزه

به گفته بازار، در حال حاضر امکان برقراری تماس تلفنی یا اینترنت در سراسر نوار غزه وجود ندارد. دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اثر فاجعه ای است که جان شهروندان ساکن در این منطقه را به خطر می اندازد. در بیانیه […]

به گفته بازار، در حال حاضر امکان برقراری تماس تلفنی یا اینترنت در سراسر نوار غزه وجود ندارد.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اثر فاجعه ای است که جان شهروندان ساکن در این منطقه را به خطر می اندازد.

در بیانیه دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین آمده است: قطع شدن ارتباطات و اینترنت دسترسی به مجروحان و شهدای زیادی را غیرممکن می کند و بر اثر این اقدام بر تعداد قربانیان حمله رژیم صهیونیستی افزوده می شود.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که قطع ارتباطات و اینترنت جنایتی بزرگ برای گسترش بحران انسانی است و ما خواستار پایان فوری جنایات علیه مردم فلسطین هستیم.

رژیم اشغالگر صهیونیستی در 13 دسامبر شبکه های اینترنت و ارتباط را در جنوب نوار غزه به ویژه شهر خان یونس به طور کامل قطع کرد.

رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود و افزایش قربانیان جنگ، بارها شبکه های تلفنی و اینترنتی نوار غزه را قطع کرده و 89 خبرنگار را در این منطقه به قتل رسانده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۲۴ مهرماه ۱۳۹۲ عملیات غافلگیرکننده‌ای به نام «طوفان الاقصی» از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند. مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه بمباران شده و در نتیجه این جنایت غیرانسانی بیش از 18780 شهروند فلسطینی به شهادت رسیده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.