افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اختلاف سلیقه مربیان پرسپولیس و سپاهان در مورد “شماره یک” – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 247554
اختلاف سلیقه مربیان پرسپولیس و سپاهان در مورد “شماره یک” – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان چهارشنبه هفته جاری در حالی برگزار می شود که دو تیم برای انتخاب دروازه بان خود شرایط کاملا عجیبی را پشت سر می گذارند. علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی ایران با وجود برداشتن گچ روی دستش همچنان نمی تواند در دروازه […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان چهارشنبه هفته جاری در حالی برگزار می شود که دو تیم برای انتخاب دروازه بان خود شرایط کاملا عجیبی را پشت سر می گذارند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی ایران با وجود برداشتن گچ روی دستش همچنان نمی تواند در دروازه پرسپولیس بازی کند. بیرانوند در تمرینات گروهی در کنار دروازه بانان تیمش حضور ندارد و تنها خود را وقف فیزیوتراپی می کند. این در حالی است که امیررضا رفیعی پس از چهار کلین شیت در مرحله یک هشتم نهایی مقابل آلومینیوم اراک چهار گل به ثمر رساند تا غیبت بیرانوند دوباره احساس شود.

اسمار ویهرا سرمربی پرسپولیس بحث حضور بیرانوند در دیدار حساس با سپاهان را ابتدا به کادر پزشکی و سپس به خودش واگذار کرد.

این در حالی است که خوزه مورایس پس از مدت ها تصمیم گرفت پیام، رقیب جدی بیرانوند در تیم ایران را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قرار دهد تا او را در شرایط دیدار بزرگ مقابل پرسپولیس قرار دهد. مورایس در اکثر دیدارهای اخیر سپاهان از نیما میرزازاد به عنوان دروازه بان سپاهان استفاده کرد تا نیازمندان را غافلگیر کند.

حال باید دید دو رقیب سنتی فوتبال کشور در یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ بیست و سوم که نتیجه آن ارتباط مستقیمی با مدعیان قهرمانی در هفته های اخیر دارد، چه تصمیمی برای انتخاب دروازه بانان مطمئن خود خواهند داشت. فصل جاری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.