افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

اختصاص 10 هزار میلیارد برای اجرای طرح های پیشنهادی شهروندان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 345384
اختصاص 10 هزار میلیارد برای اجرای طرح های پیشنهادی شهروندان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر ، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در نوزدهمین کمپین در منطقه 19 پایتخت، سرای محله. خانه در آباد نوو سور با حضور نخبگان و فرهیختگان جشن گرفته شد. مردم نعمت انقلاب و مسئولان هستند. در دوره ششم مدیریت شهری بیشترین توجه به مناطق محروم و کم […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در نوزدهمین کمپین در منطقه 19 پایتخت، سرای محله. خانه در آباد نوو سور با حضور نخبگان و فرهیختگان جشن گرفته شد. مردم نعمت انقلاب و مسئولان هستند. در دوره ششم مدیریت شهری بیشترین توجه به مناطق محروم و کم برخوردار بوده و بیشتر پروژه ها برای مناطق محروم طراحی شده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم، اقدامات باید بر اساس اولویت باشد، زیرا منابع محدود است. خود شهرداری باید منابع را تامین کند.

معاون شهردار پایتخت ادامه داد: رویکرد شهردار تهران بر چند محور است. محور اول مشارکت مردم در پروژه ها و ناظر آنهاست. دلیل اجرای پروژه «آی من شهردار هستم“مردم را در حل چالش های شهر مشارکت دهم. به طوری که در سال اول برنامه من من شهردار هستم 350 هزار نفر شرکت کردند و پروژه ها اجرا شد اما در سال دوم یک میلیون و 300 هزار نفر شرکت کردند که نشان از موثر بودن این طرح داشت.

وی با اشاره به اینکه اولین انتظار شهرداری برای نگهداری از شهر بحث پسماند و نگهداری و احداث پارک ها و معابر است، گفت: در این مدت 5 هزار هکتار کمربند سبز و 600 هکتار پارک ایجاد شده است. در شهر توسعه یافته است. برخی از مشکلات با طرح جمع آوری زباله های خشک حل شده است. مدیریت و مراقبت از کارگران حقوق بگیر. تمیز من می بینم و حداقل حقوق آنها 12 میلیون تومان است در حالی که قبل از این دوره حقوقی پیوریتن ها 2 تا 3 میلیون تومان بودند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا میادین میوه و تره بار را گسترش دهیم و محصولات متنوعی ایجاد کنیم تا محصولات اساسی در بازارها و در شرکت شهروند عرضه شود. همچنین با راه اندازی اپلیکیشن شهرزاد مکانیزمی فراهم شد تا مردم گوشت و کالاهای ضروری را بدون صف و با قیمت مناسب داشته باشند.

وی با اشاره به مسائل ساخت و ساز گفت: از نظر ساخت و ساز، ادامه بزرگراه یادگار امام و اتوبان بروجردی در حال انجام است. سه و نیم کیلومتر بزرگراه شهید بروجردی سال گذشته افتتاح شد و تا پایان سال ۹ و نیم کیلومتر با تونل تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه فاز اول بزرگراه شوشتری در سال جاری تکمیل می شود، تصریح کرد: در دوره قبل به دلیل مشکلات و مخالفان، خاک بر روی این پروژه ریخته شد.

فروزنده افزود: احداث 80 تقاطع بدون درجه بندی در تهران برای کاهش مصرف حدود 700 کیلومتر جاده و یک میلیون لیتر بنزین در روز ضروری است. امروز بیش از 30 پل افتتاح شده و این روند همچنان ادامه دارد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به نهضت پارکینگ گفت: ساخت 8 پارکینگ بزرگ از جمله نماز را دنبال می کنیم.

و ادامه می دهد: در بخش حمل و نقل که حدود 50 درصد بودجه را تشکیل می دهد، اتفاقات مهمی رخ داده است، قرارداد 2500 اتوبوس به ارزش 20 میلیارد تومبا با تولیدکنندگان ملی که در حال تعطیلی بودند، منعقد کردیم و در حال حاضر حدود 1300 اتوبوس جدید تردد می کنند. خطوط فعال و حدود 1000 اتوبوس تجدید نظر روزی که ما رسیدیم حدود 800 اتوبوس بود، امروز 3000 اتوبوس. برای 2500 اتوبوس قرارداد بسته شده و مشکلات مالی آن تقریبا می باشد کمی حل شده و انشالله امسال اولین محموله می رسد ضمن اینکه قرارداد 27500 تاکسی برقی بسته شده است.

فروزنده با اشاره به قرارداد چینی گفت: قراردادی که از سال 1394 برای 1000 واگن بسته شده بود و در دولت آقای روحانی به حالت تعلیق درآمده بود در دولت شهید رئیسی به برکت ایشان و امروز با مشارکت کارخانه خودمان احیا شد. ، با همکاری چینی ها بسته شد. اکنون دوباره در حال ظهور است. منابع مالی چینی از جمله منابع ما در خارج از کشور است. خطوط 6 و 7 مترو ناقص بود و امروز حدود 90 درصد آنها به پایان رسیده است.

احداث 18 ایستگاه مترو و توسعه 50 کیلومتر خطوط مترو

وی همچنین به مترو پرداخت و توضیح داد: در این سه سال بیش از 18 ایستگاه مترو نصب و 50 کیلومتر خطوط مترو توسعه یافته است. در منطقه تجدید نظر اتفاقات خیلی خوبی برای واگن های مترو افتاده است.

منتخب 300 مسجد نمونه.

وی تصریح کرد: در مسائل اجتماعی و فرهنگی سیاست ما بر مسجد، مدرسه و خانواده متمرکز است. حدود 300 مسجد نمونه انتخاب شد. تمام مراکز ورزشی ما فعال شدند. هیئت محله باید تشکیل و مدیریت شود.

فروزنده با بیان اینکه 15000 دانش دانش آموز باید در فرهنگسراها آموزش داده شوند، تاکید کرد: در این دوره مراسم بزرگداشت غدیر برگزار شد و از اربعین حمایت ویژه شد. ما باید رویدادهای مذهبی و ملی را تقویت کنیم و به جوانان خود بفهمانیم که ما تاریخ و فرهنگ قوی داریم. شهرداری در تمام رویدادهای مهم شهر حضور داشته است.

خروج 20 هزار معتاد از شهر

فروزنده با تاکید بر اینکه دیگر کلنی معتادان نداریم و حدود 20 هزار معتاد جمع آوری شده است، ادامه داد: رودخانه فرحزاد محل تجمع معتادان بود که به یک مرکز زیبای گردشگری تبدیل می شود و 50 هکتار پاکسازی شده است. در این طرح 7 هزار کودک برای جمع آوری آسیب های اجتماعی همکاری می کنند بیاورید تبدیل شود

وی همچنین به جاده بهشت ​​حضرت زهرا در مناطق 17 و 18 اشاره و بیان کرد: این پروژه موقعیت خوبی را برای منطقه ایجاد می کند.

معاون شهردار با اشاره به حقوق شهروندی و شهر گفت: بسیاری از منابع به برکت پیگیری مطالبات در دستگاه های مختلف از جمله ارتش و نیروی انتظامی به شهرداری تهران بازگردانده شد. حدود 50 پروژه مشارکتی به ارزش 120 میلیارد تومان متوقف و مجددا فعال شد.

وی بیان کرد: در این مدت 60 میلیارد تومان از محل منابع شهرداری تهران در ارتباط با محاکم قضایی برگشت داده شد. هنگام مذاکره با نهادها و مردم، هدف ما این بود که پیروز شویم، پیروزی برای همه طرف ها. پادگان 06، 20 سال بلاتکلیف مانده است خاکستر افتتاح و 60 هکتار فضای سبز به شهر اضافه شد. اتفاقات خوبی در مجموعه اسلحه در پیریز و دوشان تپه خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه پنج ماده ای کمیسیون نفرآباداسلام آباد و … افتتاح شد، افزود: بسته تشویقی در پارچه فرسوده ارائه می شود.

بودجه ده هزار میلیارد تومانی برای اجرای طرح های پیشنهادی مردم در «من من شهردار هستم»

فروزنده همچنین به تعامل با شورایاران اشاره کرد و گفت: به برخی از اعضای شورای شهر می گوییم که نقد حق آنهاست اما نکات مثبتی هم دارد. بگو امسال هدف گذاری ما 2 میلیارد دلار تن آسفالت کوچک و سال گذشته یک و نیم میلیون تن آسفالت کوچک در شهر ساخته شد. امسال ده هزار میلیارد تومب برای پروژه های «مان من شهردار هستمدر نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اقداماتی در منطقه از جمله احداث مراکز تجاری، مخازن آب، سالن اجتماعات اسماعیل آباد، تصفیه خانه میدان مرکزی میه و تره بار و… گفت: پروژه هایی که مشکلات را کاهش می دهد باید برای مردم باز شود. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.