افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

اختصاص ١١ هزار میلیارد تومان به دستگاه اجرایی خوزستان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 61455
اختصاص ١١ هزار میلیارد تومان به دستگاه اجرایی خوزستان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز جمعه در نشست شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: کار تشکیلاتی منبع قدرت است، همانگونه که سردار سلیمانی با تشکیلات کارها پیش برد و به سر منزل مقصود رسید ما باید ضمن شناخت تشکیلات نیز کار تشکیلاتی شاخصی را انجام دهیم. وی با […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز جمعه در نشست شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: کار تشکیلاتی منبع قدرت است، همانگونه که سردار سلیمانی با تشکیلات کارها پیش برد و به سر منزل مقصود رسید ما باید ضمن شناخت تشکیلات نیز کار تشکیلاتی شاخصی را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید از فردگرایی بپرهیزند، افزود: مدیر خوب در یک سازمان باید مشورت و همفکری کند، مدیر نباید تک‌رو باشد بلکه باید بافت انقلابی و تدین را در مجموعه خودش حفظ کند، مدیران یک تشکیلات باید پایبند به مکارم اخلاقی باشند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه حکومت ما حکومت اسلامی است و مدیران باید خلوص و تقوا را بالا ببرند، ادامه داد: مدیریت باید متمرکز باشد و نیروها باید تمرکز ذهنی کاری داشته باشند تا دیگران برای آنها تصمیم نگیرند.

وی بر افزایش روحیه جهادی و انجام کارهای خدایی و دوری از انجام کارها با رنگ و بوی سیاسی تاکید و اضافه کرد: مقام معظم رهبری به مبارزه با فساد اداری تاکید فراوان دارد، بنابراین مدیران باید بصیرت عمارگونه و استقامت مالک اشتر داشته باشند.

حسینی محراب بیان کرد: مماشات با فساد زیر پای خود مدیر را خالی و امکان کار و مدیریت را دشوار می‌کند، مدیران گاهی مبنای فکری درست می‌کنند تا خطاهای مجموعه کاری خود را اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد دشمن تراش است، عنوان کرد: اعتماد بیش از حد و بی نظارتی‌ها سبب می‌شود تا فساد بروز کند؛ مدیران باید تهذیب نفس داشته باشند تا در مقابل این موارد مقابله کنند.

حسینی محراب ادامه داد: حدود ١١ هزار میلیارد تومان از از بودجه سفر ریاست جمهوری به خوزستان را برای دستگاه‌هایی که در سفر قبلی دیده نشده بودند، اختصاص دادیم و تحقق این امر نیازمند پیگیری است.

استاندار خوزستان با اشاره به مسئله کولرهای اموال تملیکی بیان کرد: تعزیرات با کمک ضابطان پرونده‌ای را دنبال کردند که حدود ١۶ هزار کولر وجود داشته است؛ از این آمار حدود سه هزار و ۵٠٠ کولر سال گذشته توزیع شده است و حدود ١١ هزار کولر دیگر باقی ماند.

وی افزود: بر اساس حکم تعزیرات نیز پنج هزار و ٩٩ کولر مربوط به صاحب وارد کننده است و ۶ هزار و ٨٠٠ کولر باقی می‌ماند که از این تعداد سه هزار برای مددجویان کمیته امداد و یک هزار و۵٠٠ کولر دیگر برای موکب‌های اربعینی در خوزستان، ایلام، کرمانشاه و سیستان بلوچستان است.

حسینی محراب با یادآوری اینکه نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه‌های خوزستان برای رفع نیازهای مردم هستیم، گفت: کمربند سبز اهواز باید به صورت جدی دنبال شود و هیچ بهانه‌ای در این زمینه پذیرفته نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=61455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.