افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

اختتامیه مسابقات صلاحیت های ستاد کل پشتیبانی وزارت دفاع و نیروهای مسلح تجلیل شد.

  • کد خبر : 169652
اختتامیه مسابقات صلاحیت های ستاد کل پشتیبانی وزارت دفاع و نیروهای مسلح تجلیل شد.

به گزارش گروه اجتماعی زندگی; سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزشی کارکنان خدماتی نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه مسابقات مهارتی کارکنان خدماتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که صبح امروز 22 دی ماه برگزار شد، گفت: در مرکز آموزشی و تربیتی شهدای جاودانیه قزوین گفت: اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه […]

به گزارش گروه اجتماعی زندگی; سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزشی کارکنان خدماتی نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه مسابقات مهارتی کارکنان خدماتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که صبح امروز 22 دی ماه برگزار شد، گفت: در مرکز آموزشی و تربیتی شهدای جاودانیه قزوین گفت: اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با شعار سربازان واجد شرایط، پنجه ها اشتغال کارآمد و موثر انجام می شود. .

وی با بیان اینکه بیکاری و اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه ها و مشکلات جوانان است، افزود: وظیفه اصلی نیروهای مسلح دفاع از جهان اسلام، انقلاب و میهن اسلامی است اما به دلیل اهمیت آموزش های مهارتی. نیروهای مسلح به منظور پاسخگویی به نگرانی خانواده ها و جوانان در زمینه اشتغال وارد این موضوع شده اند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزشی کارکنان نیروهای مسلح ادامه داد: در این راستا قرارگاه آموزشی در تمامی سازمان های نیروهای مسلح ایجاد شد و امروز ۶ سال از تاسیس این قرارگاه ها می گذرد.

سردار کمالی بیان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 450 هزار نفر از نیروها گواهینامه مهارت دریافت کرده اند. امروز به جایی رسیده ایم که می توانیم این مهارت آموزی را وارد مسابقه کنیم و امسال اولین مسابقه مهارتی در سربازی برگزار می شود. و برای ادامه این مسابقات در سال های آینده برنامه ریزی خواهیم کرد و حتی افراد جذب شده بتوانند با سایر جوانان در مسابقات کشوری به رقابت بپردازند.

وی کفت: امروز مرحله نیمه نهایی یا برگزاری مسابقات مهارتی کارکنان خدماتی به پایان رسید و برگزیدگان این مسابقات به مرحله نهایی راه یافتند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزش نیروهای مسلح افزود: سربازان باید تلاش کنند تا در مرحله نهایی نتیجه خوبی کسب کنند.

سردار کمالی تاکید کرد: نیروهای مسلح باید سربلند و پیروز از یک شغل بیرون بیایند و مهارت آموزی در نیروهای مسلح باید به جایی برسد که همه قدر کیفیت آموزش را بدانند و سربازان پس از گذراندن دوره های مهارتی و اکتسابی بتوانند بتوانند. برای گرفتن شغل

وی ادامه داد: آموزش های مهارتی با همکاری نهادهای مختلف انجام می شود و گواهی دوره های مهارتی نیز از سوی سازمان های متولی موضوع اعطا می شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزشی کارکنان نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح برای کمک به دولت و هموطنان به بحث مهارت آموزی ورود پیدا کرده اند، گفت: موضوع آموزش سربازان جدی گرفته می شود و ما به آن توجه می کنیم. از سربازان می خواهند که دوره های مهارتی را به خوبی بگذرانند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.