افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اخبار ورود دانش آموزان کلاس دوازدهم به سربازی.

  • کد خبر : 116959
اخبار ورود دانش آموزان کلاس دوازدهم به سربازی.

سردار تقی مهری اظهار داشت: به منظور اعطای تسهیلات ویژه به فارغ التحصیلان کلاس 12 سال 1401 که از طریق سازمان سنجش و یا مرکز آزمون دانشگاه آزاد در نیمه دوم سال 1402 در دانشگاه ها پذیرفته شده اند. می توانند بدون نگرانی در دانشگاه ثبت نام قطعی کنند و غایب محسوب نمی شوند. وی […]

سردار تقی مهری اظهار داشت: به منظور اعطای تسهیلات ویژه به فارغ التحصیلان کلاس 12 سال 1401 که از طریق سازمان سنجش و یا مرکز آزمون دانشگاه آزاد در نیمه دوم سال 1402 در دانشگاه ها پذیرفته شده اند. می توانند بدون نگرانی در دانشگاه ثبت نام قطعی کنند و غایب محسوب نمی شوند.

وی گفت: پذیرفته شدگان دانشگاه ها (ورودی بهمن ماه 1402) و دارای گواهی آمادگی به خدمت باید به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس (پلیس +10) مراجعه و گواهی قبولی صادره از آموزش و پرورش کشور را ارائه کنند. . سازمان آزمون یا مرکز آزمون دانشگاه آزاد باید نسبت به تمدید تاریخ اجرای آن تا بهمن ماه سال جاری اقدام کند.

این مسئول تصریح کرد: سایر مشمولانی که برای خدمت سربازی اقدام نکرده اند می توانند با ثبت درخواست معافیت تحصیلی و بدون نیاز به ثبت درخواست دیگری معافیت تحصیلی کسب کنند.

سردار مهری بیان کرد: مشمولانی که نسبت به ثبت نام معافیت تحصیلی و ثبت نام نهایی در دانشگاه اقدامی نکرده اند مشمول تسهیلات فوق نخواهند شد و غیبت آنان معذور نخواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: قربانیان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا به کانال پیام رسان های داخلی سازمان (سروش، ایتا و روبیکا) به آدرس خبرسرابازی مراجعه کنند. آخرین اخبار مرتبط

بیشتر بخوانید:

کدام سربازان مجاز به خدمت فقط 14 ماه هستند؟

۴۷۲۳۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.