افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

اخبار ضد و نقیض در مورد لغو ممنوعیت

  • کد خبر : 402709
اخبار ضد و نقیض در مورد لغو ممنوعیت

هدف امروز: بادامچیان درباره بازداشت موسوی و کروبی گفت: این آقایان (موسوی و کروبی) در آنجا مشکلاتی ایجاد کردند اما مدت زیادی است که بازداشت نشده اند. و این محدودیت آنها عمدتا به دلیل حمایت است وگرنه دیگر تاثیری در جامعه نخواهند داشت. الان هم اینها محدود نیستند. می روند اینها را می بینند، همه […]

هدف امروز: بادامچیان درباره بازداشت موسوی و کروبی گفت: این آقایان (موسوی و کروبی) در آنجا مشکلاتی ایجاد کردند اما مدت زیادی است که بازداشت نشده اند. و این محدودیت آنها عمدتا به دلیل حمایت است وگرنه دیگر تاثیری در جامعه نخواهند داشت. الان هم اینها محدود نیستند. می روند اینها را می بینند، همه کار می کنند. یکی از دلایل محدودیت این است که ممکن بود دیگران آنها را بکشند و زیر پای جمهوری اسلامی بگذارند.
وی افزود: نامزدها (میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد) هم اکنون به پایان رسیده اند. آنها دیگر زندانی نیستند. آیا آقای خاتمی الان که نمی تواند برای شرکت در انتخابات بیاید در حصر خانگی است؟ توده مردم آنها را قبول ندارند. باید به شما بگویم که من از دوستان آقای خاتمی هستم.
اما پسر مهدی کروبی به ادعاهای اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه درباره پدرش و میرحسین موسوی واکنش نشان داد.
حسین کروبی فرزند مهدی کروبی در گفت وگو با این روزنامه با تکذیب اظهارات دبیرکل حزب موتلفه تاکید کرد: این اظهارات کذب را به شدت تکذیب می کنم. بازداشت مهندس موسوی و آقای کروبی به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارد. اتفاقاً بعد از اینکه آقای کروبی گفتند؛ تا زمانی که مهندس موسوی حصر را رفع نکند، من خواستار رفع حصر نبودم و نمی پذیرم، مسئولان مربوطه شرایط حصر را سخت کرده اند. حتی برخی از افرادی که چندین بار به آن دست یافته بودند. آنها برای رفتن نزد پدرم با مخالفت مواجه شده اند. به عبارت دیگر دستگیری بعد از مصاحبه پدرم بهتر از هیچ بود. همچنین شاهد بدتر شدن حال او بودیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.