افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اخبار ضد و نقیض درباره برکناری سجادی/مجلسی درست است یا وزارت ورزش؟

  • کد خبر : 31603
اخبار ضد و نقیض درباره برکناری سجادی/مجلسی درست است یا وزارت ورزش؟

به گزارش رکنا برو اخبار مرتبط حمید سجادی از سوی وزارت ورزش و جوانان در ماه های اخیر بارها در رسانه های مختلف و البته فضای مجازی مطرح شده و این موضوع در روزهای اخیر با بیانیه ای رسمی شکل جدی تری به خود گرفته است. احمد دنیا مالی یکی از اعضای فراکسیون ورزش شورای […]

به گزارش رکنا برو اخبار مرتبط حمید سجادی از سوی وزارت ورزش و جوانان در ماه های اخیر بارها در رسانه های مختلف و البته فضای مجازی مطرح شده و این موضوع در روزهای اخیر با بیانیه ای رسمی شکل جدی تری به خود گرفته است.

احمد دنیا مالی یکی از اعضای فراکسیون ورزش شورای اسلامی گفت: دولت به این نتیجه رسیده است که آقای سجادی به دلیل سقوط بالگرد از نظر جسمی قادر به رانندگی نیست، بنابراین قصد دارد به زودی جایگزین وی شود. به گفته دولت، حمید سجادی استعفای خود را نوشته و تقدیم دولت کرده است.

یکی از اعضای فراکسیون ورزش مجلس افزود: استیضاحی که از سوی برخی همکاران پیگیری می‌شود، فعلاً با رایزنی‌هایی در دولت مسکوت مانده است تا خود دولت بتواند آقای سجادی را عزل و جایگزین وی کند. با شخص دیگری.» بر اساس توافق مجلس و دولت به زودی شاهد تغییراتی در وزارت ورزش خواهیم بود و مجلس منتظر استعفای آقای سجادی از سوی دولت و رئیس جمهور است.

البته این صحبت ها بلافاصله با واکنش ها و روابط عمومی همراه شد. وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند که ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رئیس جمهور کاملا کذب است. در بخشی از این بیانیه آمده است: ورزشکاران ایرانی در آستانه حضور در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک هستند و ورزش ایران مانند گذشته بدون توجه به حواشی مطرح شده و ادعاهای تکذیب شده، برنامه‌ریزی بالایی دارد. سطح برای حضور قوی در مسابقات بعدی.

با همه این ویژگی ها امروز محمد حسینی معاون پارلمانی است رئيس جمهور وی در حاشیه جلسه هیات وزیران در صحن دولت درباره اظهارات نمایندگان درباره برکناری احتمالی وزیر ورزش گفت: اینها نظراتی است که نمایندگان مطرح کردند اما موضوع خاصی مطرح نشده است. ” مطرح شده و جدی نیست».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.