افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

اخبار جدید از تغییر برنامه ترافیکی از ابتدای مهرماه

  • کد خبر : 368594
اخبار جدید از تغییر برنامه ترافیکی از ابتدای مهرماه

بر اساس آخرین اخبار زمان اجرای طرح ترافیک از ابتدای مهرماه تغییری نمی کند و مانند گذشته خواهد بود. به گزارش صبح امروز، مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران از رایزنی با وزارت علوم برای تغییر زمان شروع به کار مراکز آموزشی و دانشگاه ها برای مهرماه خبر داد. مهدی گلشنی با […]







بر اساس آخرین اخبار زمان اجرای طرح ترافیک از ابتدای مهرماه تغییری نمی کند و مانند گذشته خواهد بود.



به گزارش صبح امروز، مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران از رایزنی با وزارت علوم برای تغییر زمان شروع به کار مراکز آموزشی و دانشگاه ها برای مهرماه خبر داد.

مهدی گلشنی با اشاره به تصویب شناورسازی ساعات کاری این اداره توسط دولت و تاکید بر اینکه به فضل الهی حاصل دو ماه تلاش در مجموعه های مختلف شهرداری تهران حتی در سطوح بالاتر و هیئت دولت است. وی به نگرانی ترافیکی مهرماه پاسخ داد و در پی دیدار شهردار تهران با معاون اول تصمیمات خوبی گرفت.

وی گفت: متأسفانه مصوبه شناورسازی ساعت کاری دستگاه ها در سال گذشته به درستی اجرا نشد، اما اکنون تصمیم گرفته شده تا با تشکیل کارگروه های نظارتی در استانداری، بر این شناورسازی نظارت شود تا شاهد تصویب این شناور باشیم. اوج ترافیک صبح تهران».

وی با بیان اینکه بر این اساس ساعت کاری ادارات از 7 تا 9 شناور است، گفت: مقرر شد دستگاه های اجرایی کشوری و استانی در استان تهران این امر را اجرایی کنند. درخواست دیگری را به شورای ترافیک استان تهران ارائه کردیم و قرار شد ساعت کاری دانشگاه ها در مهرماه از ساعت 8 صبح به 9 صبح تغییر کند.

باید در شورای ترافیک استان با وزارت علوم مطرح شود و در صورت تصویب اجرایی شود. همچنین ساعت کاری معاملات نیز از ساعت 9:30 به 10 صبح موکول شد.

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر اینکه فعالیت ناوگان باری و کالایی از روز اول مهر به مدت دو هفته از ساعت 10 صبح تعیین شده است، ادامه داد:

پلیس در حال رصد مجدانه مبادی ورودی و معابر شهر است، گفت: همچنین مقرر شد معافیت 20 روزه رایگان تردد در طرح آلودگی هوا که برای هر خودرو در نظر گرفته شده بود، در مهرماه اجرا نشود و این معافیت به زودی اجرا شود. در نوامبر و دسامبر اعمال شود.

گلشنی همچنین از رایگان شدن بلیت دو هفته ای مترو و اتوبوس برای دانش آموزان خبر داد و گفت: برنامه ترافیکی تغییر نمی کند.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.