افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

اخاذی وحشیانه توسط سارقان خشن زنان تبریزی + جزئیات

  • کد خبر : 319787
اخاذی وحشیانه توسط سارقان خشن زنان تبریزی + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از افزایش ابتلا سرقت جواهرات قدیمی و قدیمی با روش اجبار در تبریز نیز با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد فضای ناامنی در بین شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار […]

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از افزایش ابتلا سرقت جواهرات قدیمی و قدیمی با روش اجبار در تبریز نیز با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد فضای ناامنی در بین شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سرقت های مذکور باعث ایجاد رعب و نگرانی زنان سالخورده شده است، افزود: اموال مالباختگان در تحقیقات به عمل آمده حاکی از آن است که متهمان تحت پوشش انجمن های خیریه و خیرین به آنها مراجعه کرده و در فرصت مناسب اقدام به تهدید آنها کرده اند. سلاح سردشان را می دزدیدند و فرار می کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان برای به دست آوردن سرنخ و جمع آوری عکس از سارق، ده ها دوربین مداربسته را بررسی و در نهایت با جمع آوری اطلاعات به دست آمده، عکس یکی از متهمان و متعلق به سارق سابقه دار را بررسی کردند. با احراز هویت مشخص، متهم پس از کسب مجوز از مقام قضائی در مخفیگاهش و طی عملیاتی منسجم شناسایی شد. دستگیر شد و به آگاهی پلیس اشاره شد.

سرهنگ “سلطانی” اذعان داشت: با توجه به وجود انگیزه و مدارک کافی علیه متهم، متهم مجبور به اعتراف به ارتکاب 3 فقره سرقت به روش خشونت آمیز شد و سایر همدستان خود را که در ارتکاب جرم نقش داشتند، از جمله معرفی کرد. آنها که بعداً پیدا شدند 2 نفر از متهمان حرفه ای و سابقه دار نیز دستگیر و برای روشن شدن زوایای پنهان جنایت و کشف حقیقت تحت بازجویی های تخصصی کارآگاهان قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: متهمان برای ادامه روند سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و با صدور قرار تعزیری مربوطه روانه زندان شدند و از آنها خواست از نگهداری آنها خودداری کنند. طلا و جواهرات بیش از نیاز شماست و اشیای قیمتی خود را در مکان های امن نگهداری کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.