افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

احمد خاتمی: رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اند که گلایه فتنه گران را به خدا می رسانم.

  • کد خبر : 166264
احمد خاتمی: رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اند که گلایه فتنه گران را به خدا می رسانم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): ایرنا: حجت الاسلام سید احمد خاتمی روز شنبه در مراسم نهمین سالگرد این روز در اجتماع تربت حیدریه افزود: از فردای پیروزی انقلاب تاکنون توطئه ها و کودتاهای متعددی صورت گرفت. و جالبتر اینکه توطئه گران در همه اینها با کشورهای غربی هماهنگ بودند، گفت: مدرسه قرار بود مدرسه باشد. […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

ایرنا: حجت الاسلام سید احمد خاتمی روز شنبه در مراسم نهمین سالگرد این روز در اجتماع تربت حیدریه افزود: از فردای پیروزی انقلاب تاکنون توطئه ها و کودتاهای متعددی صورت گرفت. و جالبتر اینکه توطئه گران در همه اینها با کشورهای غربی هماهنگ بودند، گفت: مدرسه قرار بود مدرسه باشد. فیضیه، مجلس و نخست وزیر بمباران می شود یا موشک می بارد، اما قرار بود هم بمباران و هم موشک یک جا ببارد و آنجا محل سکونت امام خمینی (ره) بود که به لطف ولایت فقیه شکست خورد.

خاتمی از واقعه 18 آذر به عنوان حکایت «ولایت گرایی» در مقابل «ولایت ستیزی» یاد کرد و افزود: علت این تقابل این بود که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم نقشی در مدیریت نداشتند. از امور آنها بود و اکنون امام (ره) به مردم استقلال در تصمیم گیری داد، عزت و اعتماد به نفس به آنها عطا کرد.

چهار کلمه کلیدی در بیانات مقام معظم رهبری

عضو خبرگان رهبری نیز صبح امروز در دیدار طلاب و روحانیون حوزه علمیه تربت حیدریه، تبیین چهار کلمه کلیدی در سخنان یک دهه اخیر مقام معظم رهبری را برشمرد و گفت: «فتنه، بصیرت، نفوذ و جهاد». چهار واژه ای است که مقام معظم رهبری برای پرهیز از انحراف و حفظ نظام و آرمان های انقلاب بر آن تاکید دارند.

خاتمی تصریح کرد: اولین کلمه فتنه ای است که رهبر معظم انقلاب بیش از 200 بار به آن اشاره کردند و اعلام کردند که شکایت فتنه گران را به درگاه خداوند خواهم برد و این اولین حرفی است که برخی نمی خواهند باشد. ذکر شده. .

عضو فقیه شورای نگهبان ادامه داد: دومین کلمه ای که رهبری بر آن تاکید دارند بصیرت است که معنای وسیعی دارد اما روح بصیرت همان چیزی است که در نهج البلاغه آمده است و آن شناخت دشمن و عمل به موقع است. .

وی سومین کلمه رهبری را نفوذ دانست و افزود: در بیانات خود هشدار دادند که باید مراقب نفوذی ها باشیم چرا که نفوذی ها انقلاب مشروطه را به انحراف کشاندند و پهلوی ها وارث شدند.

خاتمی چهارمین دوره مقام معظم رهبری را جهاد تبیین کرد و گفت: تک تک دلسوزان و دلسوزان نظام در این عرصه مبارز هستند به ویژه نقش طلاب و روحانیون در جهاد تبیین بسیار مهم و ضروری است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.