افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

احمدی وفا و عبدولی طلا/نقره و برنز جوانان ایرانی شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 350602
احمدی وفا و عبدولی طلا/نقره و برنز جوانان ایرانی شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان پنج وزن نخست علی احمدی وفا در 55 کیلوگرم، علیرضا عبدولی در 77 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کردند، ابوالفضل فتحی به مدال طلا دست یافتند. ظلم در وزن 130 کیلوگرم مدال نقره و عرفان. جرکنی آنها در وزن 63 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. نتایج […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان پنج وزن نخست علی احمدی وفا در 55 کیلوگرم، علیرضا عبدولی در 77 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کردند، ابوالفضل فتحی به مدال طلا دست یافتند. ظلم در وزن 130 کیلوگرم مدال نقره و عرفان. جرکنی آنها در وزن 63 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، علی احمدی وفا در دور دوم 9 بر صفر هیو یینگ شی از چین را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر یک رحیم حسن اف از آذربایجان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. احمدی وفا در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 از سد علیبک امیراف از روسیه گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار آیزایا کورتز آمریکایی را با نتیجه 9 بر 3 شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 63 کیلوگرم عرفان جارکانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ارزو زاکریف از روسیه با نتیجه 11 بر صفر شکست خورد و به لطف حضور حریف خود در دیدار پایانی به گروه بازنده ها صعود کرد. . جرکانی در این گروه 9 بر صفر مقابل پاول دنیسنکو مولداوی به برتری رسید. وی در دور بعد با نتیجه 3 بر یک محمد شکورزاده از آذربایجان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. جرکانی در این دیدار با نتیجه 6 بر 2 آنه ری خزرانیدزه از گرجستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت. .

در وزن 77 کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور نخست 16 بر 5 جی شین یو از چین را شکست داد. در دور بعد آیدین ریک آمریکایی را 7 بر 3 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر 1 از سد کارل هوگو باف از سوئد گذشت و راهی نیمه نهایی شد. عبدولی در این دیدار با نتیجه 3 بر یک تورنیکه میکلادزه از گرجستان را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر یک از سد ماگومد یاربیلف از روسیه گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 87 کیلوگرم محمدهادی سعیدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل پاتریک گوردان از رومانی با نتیجه 7 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست این مبارز در نیمه نهایی. از مسابقات کنار رفت و سیزدهم شد.

در وزن 130 کیلوگرم ابوالفضل فتحی تزنگی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر ساماگان اورمانوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 5 مقابل مزایم مردانوف از آذربایجان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. در این مرحله فتحی تزنگی با نتیجه 2 بر 1 از سد آرامایس هاروتونیان از ارمنستان گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار مقابل لازلو داراباس از مجارستان با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=350602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.