افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

احمدی: وفاق یعنی همه برای مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بسیج شوند

  • کد خبر : 405692
احمدی: وفاق یعنی همه برای مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بسیج شوند

یکی از اعضای شورای اسلامی با بیان اینکه ائتلاف به معنای استفاده از عوامل و محکومان بدنام و شناخته شده امنیتی نیست، گفت: ائتلاف به معنای به کارگیری کسانی است که در عرصه های مختلف در کنار دشمنان این نظام بوده اند. جنگ داخلی و بحران های بیرونی به کشور آسیب رساند. به گزارش ایسنا، […]

یکی از اعضای شورای اسلامی با بیان اینکه ائتلاف به معنای استفاده از عوامل و محکومان بدنام و شناخته شده امنیتی نیست، گفت: ائتلاف به معنای به کارگیری کسانی است که در عرصه های مختلف در کنار دشمنان این نظام بوده اند. جنگ داخلی و بحران های بیرونی به کشور آسیب رساند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 10 آبان 1403 در میان سخنان خود اظهار کرد: در این روزهای سخت، سگ های دیوانه رژیم دروغین اسرائیل کودکان را با حمایت گرگ می کشد خون آشام شیطان بزرگ به نسل کشی زنان و کودکان بی گناه متوسل شده است و هیچ مکانی را حتی در بیمارستان ها و چادرها برای مردم بی گناه امن نمی داند. ما حاکم هستیم. از فلسطین و لبنان؛ اگر شما یک روستایی هستید، پس با جنگجویان بجنگید، اما ثابت کرده اید که یک روستایی نیستید، اما در کشتار جنون آمیز کودکان و زنان بیگناه سرآمد هستید. ننگ و مرگ بر رژیم دروغین کشتار کودکان.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ائتلاف به معنای استفاده از عوامل و محکومان بدنام و شناخته شده امنیتی نیست، اظهار داشت: ائتلاف به معنای به کارگیری کسانی است که در عرصه های مختلف در کنار دشمنان این نظام بوده اند. . از بحران های داخلی و خارجی و آسیب های وارده به کشور نیست. نگذارید کثرت مردم متدین و وطن پرست فراموش شوند. اجازه ندهیم عده کمی باعث خشم و دوقطبی شدن بیشتر جامعه شوند.

این نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور می دانم که شما به دنبال وحدت و وحدت ملی بیشتر هستید، اما وحدت یعنی اینکه همه برای معیشت و مشکلات اقتصادی مردم بسیج شوند، برای جوانان کشور، اشتغالزایی تلاش کنند. ازدواج جوانان و جوانان جمعیت. لحظه ای در آن شک نکنید و توافق یعنی اجرای امر خداوند و ایثار و گذشت و ایثار و امر به معروف و نهی از منکر.

احمدی با بیان اینکه امیدواریم رئیس جمهور با سرعت بیشتری نسبت به احیای کارخانه های بزرگ و کارگاه های تولیدی کوچکتر اقدام کند، بر لزوم حمایت از حوزه کشاورزی و دامپروری حوزه انتخابیه خود تاکید کرد.

وی همچنین تصریح کرد: تورم و گرانی و نوسانات قیمتی نباید آرامش ملت را برهم بزند و از عدم توانایی تامین معیشت مردم ناامید شود. دولت باید به معیشت و زندگی اقتصادی مردم توجه جدی داشته باشد. بی رویه قیمت ها و عدم کنترل دقیق بازار باعث نگرانی و اعتراض مردم شده است. امیدواریم دولت در زمینه ساخت و ساز و اجاره خانه نظارت بیشتری داشته باشد تا همه آرزوی خانه دار شدن را داشته باشند و آن را تجربه کنند. همچنین بانک ها باید در پرداخت کمک های ازدواج و زایمان تسریع کنند و موانع تولید را تسریع کنند. .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.