افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

احمدی نژاد میرحسین موسوی را به عنوان معلم خود انتخاب کرد/ پس از مناظره با میرحسین، برخی از مشاوران وی دست و پای او را بوسیدند.

  • کد خبر : 134589
احمدی نژاد میرحسین موسوی را به عنوان معلم خود انتخاب کرد/ پس از مناظره با میرحسین، برخی از مشاوران وی دست و پای او را بوسیدند.

مهدی کلهر مشاور محمود احمدی نژاد در انتخابات سال 84 و در سال های اول و اول دولت دوم در گفت و گو با عصر ایران نکاتی را درباره محمود احمدی نژاد مطرح کرد که می خوانید; * احمدی نژاد در دوران دانشجویی با نخست وزیر – مهندس موسوی – ملاقات کرد و او را […]

مهدی کلهر مشاور محمود احمدی نژاد در انتخابات سال 84 و در سال های اول و اول دولت دوم در گفت و گو با عصر ایران نکاتی را درباره محمود احمدی نژاد مطرح کرد که می خوانید;

* احمدی نژاد در دوران دانشجویی با نخست وزیر – مهندس موسوی – ملاقات کرد و او را به عنوان معلم خود برگزید و با او ارتباط برقرار کرد تا جایی که حتی با او رابطه خانوادگی برقرار کرد. حتی در همان مناظره بد 88 – و بلکه [بد] به نظر من به این هم اشاره دارد که خودش را شاگرد خودش می دانست.

*{در خصوص انتخابات 88 و مناظره معروف با میرحسین موسوی}: آن مناظره از نظر من بد بود اما برخی از مشاوران شما که موضوعاتی از جمله همین موضوع را مطرح کردند (خانم رهنورد) آن را خوب و عالی ارزیابی کردند. . در همان استودیو دست به دست هم می دادند و حتی گاهی می بوسیدند! دور از چشم دوربین ها اما وقتی چندین بار از من پرسید چطور بود؟ فقط گفتم بعدا بهت میگم او به خوبی متوجه منظور من شد.

* در آن مناظره، آقای احمدی نژاد با طرح موضوعی بسیار کم ارزش، فرصت بسیار خوبی را از دست داد تا پرسش های مهم و راهبردی را به جناب مهندس موسوی و جریان حامی ایشان مطرح کند. در صورتی که مدیر جلسه وقتی از ایشان خواسته مطالبی را ارائه کند می گوید وقت بیشتری ندارد و برعکس آقای مهندس موسوی وقت اضافه داشتند و حرفی برای گفتن نداشتند و مجبور بودند همان مطالب را از اول تکرار کنند. ملاقات . از متن در مورد دیدار آقای کروبی مطالبی را بیان کردند که تا به حال با من مطرح نشده بود. در بحث با آقای دکتر رضایی، خیلی از همان مطالبی که با هم مرور کردیم ارائه شد و خوب بود.

۲۷۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.