افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

احمدی: عثمر مربی باهوشی است/ ماندن یا رفتنم مشخص نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 293026
احمدی: عثمر مربی باهوشی است/ ماندن یا رفتنم مشخص نیست – پرسپولیس نیوز

مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که هنوز تصمیمی برای ماندن یا جدایی از این تیم نداشته است. محمدمهدی احمدی در گفت وگو با تسنیم درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: در نیم فصل اول خیلی آسیب دیدیم اما در نیم فصل دوم شرایط خوبی برای تیم ایجاد شد و در نهایت […]

مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که هنوز تصمیمی برای ماندن یا جدایی از این تیم نداشته است.

محمدمهدی احمدی در گفت وگو با تسنیم درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: در نیم فصل اول خیلی آسیب دیدیم اما در نیم فصل دوم شرایط خوبی برای تیم ایجاد شد و در نهایت در نهایت ما با اتحاد و همبستگی بازیکنان قهرمان شدیم.» در نیم فصل و بعد از رفتن یحیی گل محمدی شرایط سختی داشتیم و وقتی تیمی مثل پرسپولیس در نیم فصل با تغییر کادرفنی مواجه می شود، طبیعتا سخت تر می شود.

وی ادامه داد: آقای عثمر در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت. او مربی فهیمی است و فضای پرسپولیس و فوتبال ایران را به خوبی می شناخت. بالاخره توانستیم در پایان فصل به چیز خوبی برسیم.

مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه در اکثر بازی های فصل گذشته نیمکت نشین بوده است، خاطرنشان کرد: فکر می کنم در مجموع پنج، شش بازی انجام دادم. فصل گذشته برای من شیرین و سخت بود و فکر می کنم می توانستم بیشتر در پرسپولیس بازی کنم.

احمدی در خصوص آینده خود در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر چیزی مشخص نیست. من یک فصل دیگر قرارداد دارم، اما دوست دارم بیشتر بازی کنم و خودم را نشان دهم. هنوز مشخص نیست که می مانم یا می روم و فعلا باید صبر کنم، اما امیدوارم فصل آینده اتفاقات خوبی برایم بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که «جدایی عثمار برای پرسپولیس مشکلی ایجاد نمی کند؟»، تصریح کرد: باشگاه همچنان منتظر بازگشت این مربی است، اما در صورت عدم بازگشت عثمر، طبیعتا مدیران پرسپولیس به دنبال گزینه های دیگری خواهند بود. مربیگری در پرسپولیس برای هر مربی سختی است و هرکسی که سرمربی پرسپولیس باشد قطعا کار سختی دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)