افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 18 September , 2024
0

احمدیان افزایش پروژه های حمل و نقل از ایران و روسیه را مورد تاکید قرار داد

  • کد خبر : 365296
احمدیان افزایش پروژه های حمل و نقل از ایران و روسیه را مورد تاکید قرار داد

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ در پی مذاکرات راهبردی نماینده ولی فقیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی با رئیس جمهور روسیه و دبیر شورای امنیت ملی این کشور در حوزه های مختلف مورد علاقه دو کشور آقای لویتین، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور کریدور با هدف توافق در سفر به تهران، علاوه […]

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ در پی مذاکرات راهبردی نماینده ولی فقیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی با رئیس جمهور روسیه و دبیر شورای امنیت ملی این کشور در حوزه های مختلف مورد علاقه دو کشور آقای لویتین، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور کریدور با هدف توافق در سفر به تهران، علاوه بر دیدار با وزرای راه، مسکن و شهرسازی و اقتصاد، با علی اکبر احمدیان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده رئیس جمهور روسیه در این نشست گزارشی از پیشرفت توافقات کریدور را به دبیر شورای عالی امنیت ملی ارائه کرد.

علی اکبر احمدیان، دبیر شورای امنیت ملی نیز از پیشرفت های صورت گرفته در اجرای پروژه های حمل و نقل و کریدورهای بین دو کشور از جهات مختلف و افزایش ظرفیت این کریدورها و بهره برداری حداکثری از این ظرفیت ها ابراز خرسندی کرد. حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد و یکی از این پروژه ها را برشمرد.

رئیس جمهور روسیه در دیدار دوجانبه احمدیان و پوتین پس از نشست امنیتی برجام تاکید کرد که ما از مسیر حمل و نقل ایران حمایت می کنیم.

شیگو، دبیر شورای امنیت ملی روسیه نیز در نشست روز سه شنبه در حاشیه اجلاس بریکس در سن پترزبورگ گفت که روسیه به توافقات قبلی با تهران در مورد کمپین متعهد است و سیاست مسکو تغییر نکرده است.

برخی مواضع نشان از عزم روسیه برای اجرای توافقات قبلی بین دو کشور دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.