افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

احضار درویش و خطیر به کمیته اخلاق / رد صلاحیت مسئولان رسانه ای دو باشگاه – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 163210
احضار درویش و خطیر به کمیته اخلاق / رد صلاحیت مسئولان رسانه ای دو باشگاه – پرسپولیس نیوز

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس را به این کمیته احضار کرد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال به دلیل مصاحبه ها و اظهارات امروز به کمیته اخلاق احضار شدند. همچنین با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون، با […]

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس را به این کمیته احضار کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال به دلیل مصاحبه ها و اظهارات امروز به کمیته اخلاق احضار شدند. همچنین با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون، با توجه به تصمیم کمیته استیناف و انتشار بیانیه باشگاه استقلال که حاوی ایرادات آشکار در مفاد منشور اخلاقی فیفا و فدراسیون فوتبال است، از جمله مواد 2، 3، 4، 5 و 15 به پیشنهاد رئیس دادگاه تحقیق فدرال، جناب آقای مهدی هژبری، معاون ارتباطات باشگاه استقلال، طبق ماده 65 آیین نامه اخلاقی فدراسیون، کلیه انواع فعالیت‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از جمله ورود به ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها به مدت 20 روز تا صدور تصمیم نهایی ممنوع است.

این تصمیم ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیته استیناف است.

کمیته اخلاق در ادامه اعلام کرد با توجه به تصمیم کمیته استیناف و انتشار متن منتسب به مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس که حاوی ایرادات آشکار در مفاد منشور اخلاقی فیفا و فدراسیون فوتبال است. شامل مواد 2، 3، 4، 5 و 15 به پیشنهاد رئیس دفتر بازرسی فدراسیون، جناب آقای علیرضا اشرف، مدیر رسانه ای تیم فوتیال پرسپولیس با صدور دستور موقت 65 آیین نامه اخلاقی فدراسیون به مدت 20 روز و تا صدور رای نهایی، هرگونه فعالیت فوتبال، فوتبال داخل سالن و فوتبال ساحلی از جمله ورود به ورزشگاه ها و باشگاه ها ممنوع است. این تصمیم ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیته استیناف است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)