افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

احداث راه دسترسی به سواحل مکران توسعه می یابد

  • کد خبر : 130551
احداث راه دسترسی به سواحل مکران توسعه می یابد

به گزارش بازار، خداداد مقبلی رئیس ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان حمل و نقل جاده ای کشور از پروژه های در دست ساخت راه های روستایی استان هرمزگان از شهرستان های جاسک و بشاگرد در شرق استان هرمزگان بازدید کرد. شرق استان هرمزگان و همچنین راه های تامین شده از محل […]

به گزارش بازار، خداداد مقبلی رئیس ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان حمل و نقل جاده ای کشور از پروژه های در دست ساخت راه های روستایی استان هرمزگان از شهرستان های جاسک و بشاگرد در شرق استان هرمزگان بازدید کرد. شرق استان هرمزگان و همچنین راه های تامین شده از محل اعتبارات عمرانی تامین و از سواحل مکران بازدید شد.

بازدید نماینده ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی اداره کل حمل و نقل و راهداری از محور اصلی ساحلی جاسک – کنارک و همچنین از پروژه های در دست اجرا که محور اصلی را به هم متصل می کند و نقش اقتصادی در حوزه صیادی دارد. . و صید روستاییان منطقه در دو نقطه لایرداف. و گابریک در شهرستان جاسک، تصریح کرد: از آنجایی که کار اکثر روستاییان سواحل شهرستان جاسک و حومه ماهیگیری است و بیشتر امرار معاش آنها از طریق دریا تامین می شود، در تکمیل راه های دسترسی تسریع شود. به ساحل می تواند بسیاری از مشکلات حمل و نقل را حل کند، صیاد بودن و بر این موضوع تاکید دارد.

مقبلی پس از بازدید از مسیر فرعی جاسک – جکدان در خصوص این محور توضیح داد: این مسیر بخشی از مسیر ارتباطی دو شهرستان جاسک بشاگرد و قلاگنج در استان کرمان است و عملیات بهسازی، نگهداری و ایمن سازی مستمر قابل انجام است. به موقع تردد ایمن برای مسافران این مسیر فراهم شود.

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان حمل و نقل جاده ای در این سفر از راه های ارتباطی در حال احداث شهرستان بشاگرد که از محل اعتبارات و اعتبارات محرومیت زدایی از سواحل مکران در گذشته تامین می شد بازدید کرد. حاضر. سال ها.

مقبلی در این بازدید خاطرنشان کرد: دو پروژه بسیار مهم از توسعه سواحل مکران در شهرستان بشاگرد در حال انجام است که اجرای کامل این دو پروژه مهم در آینده تاثیر بسزایی در توسعه کشور خواهد داشت. شرق هرمزگان ضمن سهولت دسترسی و بین شرق استان هرمزگان و غرب استان سیستان و بلوچستان در چرخه تردد خواهد بود.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون ساخت و نگهداری راه های برون شهری و روستایی این سازمان نیز از پروژه های جنوب کرمان بازدید و نکات اجرایی برخی از پروژه ها را مورد تاکید قرار داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.