افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد.

  • کد خبر : 118769
احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد.

به گزارش بازار، سید حسن نصرالله در جمع خیل عظیم حامیان ملت مظلوم فلسطین که این روزها در نوار غزه در زیر بمباران بی امان رژیم صهیونیستی به شهادت می رسند افزود: اگر بخواهیم از نقطه نظر قانونی نبرد کامل پیدا کنیم. از نظر انسانی، اخلاقی و دینی بهتر از جنگ است. ما آن را […]

به گزارش بازار، سید حسن نصرالله در جمع خیل عظیم حامیان ملت مظلوم فلسطین که این روزها در نوار غزه در زیر بمباران بی امان رژیم صهیونیستی به شهادت می رسند افزود: اگر بخواهیم از نقطه نظر قانونی نبرد کامل پیدا کنیم. از نظر انسانی، اخلاقی و دینی بهتر از جنگ است. ما آن را با صهیونیست ها نمی یابیم.

وی گفت: درود بر ملت اسطوره ای فلسطین و ساکنان غزه که در دنیا همتا ندارند. هیچ کلمه ای برای توصیف عظمت، ثبات و صبر مردم غزه و ساکنان کرانه باختری وجود ندارد.

نصرالله با اشاره به عملیات طوفان الاقصی افزود: این عملیات گسترده و گسترده با تصمیم و اجرای 100 درصدی فلسطینی ها انجام شد و به دلیل مخفی بودن توسط همراهانشان از دید همگان و حتی محور مقاومت پنهان ماند.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه این پنهان کاری هیچ فردی را در داخل و خارج از محور مقاومت آزار نداده است، گفت: محرمانه بودن عملیات هجومی الاقصی با عنصر غافلگیری پیروزی و موفقیت آن را تضمین کرد.

وی ادامه داد: این یک عملیات شجاعانه، قهرمانانه و بزرگ بود که به یک زلزله بزرگ امنیتی، نظامی، سیاسی و روانی منجر شد و آثار خود را بر حال و آینده این رژیم بر جای خواهد گذاشت.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در آینده هر کاری انجام دهد نمی تواند از آثار و پیامدهای این عملیات بزرگ بکاهد.

نصرالله با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی نشان داد رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت ضعیفتر است، تصریح کرد: سرعت آمریکا در حمایت و حمایت از این رژیم، میزان ضعف، کسالت و نفاق صهیونیست ها را نشان داد.

دبیرکل حزب الله لبنان با کنایه گفت: آن ارتش شکست ناپذیر کجا رفت؟ این همه غرور به تفنگ و مهمات چه شد؟ از روز اول، ایالات متحده مجوز افتتاح انبارهای تسلیحات استراتژیک در سرزمین های اشغالی را صادر کرد. اسرائيل از آمريكا خواست تا آخرين سلاح ها و مهمات را در اختيارش بگذارد. این عملیات چه بود و چه کرد؟

وی با بیان اینکه این عملیات مرحله تاریخی را در سرنوشت ملت فلسطین و مردم و ملت های منطقه آغاز کرد، گفت: چاره دیگری نبود و نیست. گزینه دیگر انتظار مرگ است و این عمل در زمان و مکان مناسب یک عمل موفقیت آمیز بود.

نصرالله با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از تجربیات خود به ویژه در مواجهه با گروه های مقاومت در لبنان و فلسطین درس نمی گیرد، تاکید کرد: بزرگترین اشتباهات رژیم صهیونیستی در گذشته و حال این است که اهداف بزرگی را اعلام می کنند که به آنها نمی رسند. . … غیر ممکن است.

و افزود: این بار هم اعلام کردند که می خواهند حماس را نابود کنند. آیا عاقل چنین چیزی می گوید؟ اما پس از بیرون آمدن از توهم گفتند که می خواهند اسرای صهیونیست را آزاد کنند.

نصرالله اعلام کرد: آنچه امروز در غزه و فلسطین می گذرد نشانه حماقت و نادانی مسئولان این رژیم است. امروز در برابر چشمان همه دنیا زنان و کودکان قتل عام می شوند و خانه ها و محله ها ویران می شوند. آیا برای کشتن زنان و کودکان به این همه سلاح، جنگنده و مهمات نیاز دارید؟ در جنگ 33 روزه هم همین کار را کردند. بدون دستیابی به هیچ نتیجه ای

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: هر ارتشی که چند جنگنده و چند موشک داشته باشد می تواند همین کار را انجام دهد اما در میدان به نتیجه ای نمی رسد.

وی با بیان اینکه رژیم اسراییل به دلیل ترس و بی دفاعی از عملیات زمینی بزرگ در غزه خبر نمی دهد، گفت: ما همه اقدامات قهرمانانه مجاهدان فلسطینی را دیده ایم. دشمن چگونه می تواند در چنین سرزمینی و با چنین ملتی بجنگد؟

نصرالله افزود: تصاویر جنایات مشاهده شده از غزه به صهیونیست ها می گوید که پیروزی در غزه متعلق به ملت فلسطین و شکست از آن دشمن است.

وی ادامه داد: آنچه در غزه رخ می دهد نشان دهنده ماهیت وحشیانه رژیم صهیونیستی است که در این منطقه انجام شده است.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: زنان و کودکان غزه نقاب را از چهره رسانه های بین المللی و عربی برداشتند تا ملت ها را در موضوع عادی سازی روابط با صهیونیست ها گمراه کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا مسئول کامل جنگ کنونی غزه است و رژیم اسرائیل تنها ابزاری برای اجرای آن است، تصریح کرد: این آمریکاست که مانع محکومیت رژیم صهیونیستی در شورای امنیت و تشکیلات می شود. آتش بس. امروز آمریکا مجری این جنگ است و باید هزینه آن را بپردازد.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: عملیات طوفان الاقصی نبردی است بین بشریت و وحشیگری که آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمایندگی می کنند.

وی ادامه داد: عراقی ها و یمنی ها وارد این نبرد شدند و موشک و پهپاد فرستادند و شاید برخی بخواهند حزب الله وارد این جنگ شود اما ما از 17 مهر وارد این نبرد شده ایم.

نصرالله تصریح کرد: مقاومت اسلامی در لبنان از روز دوم عملیات هجومی الاقصی وارد نبرد شده است و قبل از آن نیز مانند دیگران چیزی نمی دانستیم.

گفت: آنچه در جبهه ماست خیلی مهم است. شاید برخی تصور کنند که عملیات مرزی کم و ناکافی است، اما اگر به این عملیات نگاه کنیم، بسیار مهم است.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه در اولین روز عملیات تهاجمی الاقصی، دشمن حرکت نیروهای خود را از مرزهای لبنان به سمت غزه آغاز کرد، افزود: عملیات مقاومت لبنان، دشمن را مجبور کرد تا نیروهای خود را در نوار غزه حفظ کند. مرز لبنان و تعداد آنها را برای دادن افزایش دهید

وی تصریح کرد: جبهه لبنان بخش زیادی از نیروهایی را که قرار بود به غزه بروند کم کرد و دشمن این نیروها را به مرزهای لبنان رساند. جبهه لبنان موفق شد یک سوم ارتش اسرائیل و بخش بزرگی از نیروهای ویژه آن را جذب کند.

نصرالله تاکید کرد: احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان و تبدیل این نبرد به نبردی گسترده و گسترده وجود دارد و این یک احتمال واقعی است.

وی افزود: امروز دشمن صهیونیستی همه عملیات های مقاومت را تحمل می کند زیرا می ترسد که جنگ به سمت دیگری برود.

نصرالله اعلام کرد: عملیات مقاومت در جنوب به دشمن می گوید اگر به فکر عملیات پیشگیرانه باشد مرتکب یک حماقت تاریخی می شود. عملیات مقاومت در جنوب تعبیر واقعی همبستگی عملی با غزه و کاهش فشار بر مردم غزه است.

وی با بیان اینکه از همان روز اول به ما گفتند که نیروی دریایی آمریکا برای حمله به آنها آمده است، افزود: سرنوشت جبهه لبنان و افزایش تنش بر سر آن به دو موضوع بستگی دارد، اول سیر وقایع غزه. و دوم رفتار دشمن در قبال لبنان.

نصرالله افزود: همه امکانات در جبهه لبنان وجود دارد و همه گزینه ها در دسترس است و شاید زمانی فرا برسد که به هر سمتی برویم.

وی خطاب به آمریکایی ها گفت: تهدید و ترس ما و گروه های مقاومت در منطقه فایده ای ندارد. ناوگان شما ما را نمی ترساند و هرگز نترسیده است و ما ابزار مناسبی را برای مقابله با ناوگان شما آماده کرده ایم.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: کسانی که در اوایل دهه 1980 شما را شکست دادند، هنوز زنده هستند و فرزندان و نوه هایشان در کنار آنها هستند.

وی ادامه داد: به دشمن صهیونیستی هشدار می دهیم غیرنظامیان را هدف قرار ندهد و این ما را مجبور به اجرای معادله غیرنظامی در مقابل غیرنظامی می کند.

نصرالله خطاب به آمریکایی‌ها گفت: شما می‌توانید جلوی تجاوز به غزه را بگیرید زیرا این جنگ شماست و کسانی که می‌خواهند از جنگ منطقه‌ای دوری کنند باید برای توقف تجاوز به غزه اقدام کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه در هر جنگ منطقه ای مواد و سربازان شما قربانی می شوند و شما بزرگترین بازنده خواهید بود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا جنگ را متوقف کنیم و غزه را ببریم و نتیجه مسئولیتمان ثبات و ثبات است. صبر. قطعا پیروزی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.