افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

احتمال درگیری و حذف 2 غول فوتسال آسیا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها

  • کد خبر : 152585
احتمال درگیری و حذف 2 غول فوتسال آسیا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، قرعه کشی جام ملت های فوتسال امروز در مالزی مقر کنفدراسیون آسیا برگزار شد و 16 تیم حاضر در مرحله نهایی در 4 گروه 4 تیمی حریفان خود را شناختند. تیم فوتسال کشورمان نایب قهرمان دور گذشته با تیم های کویت، بحرین و افغانستان در گروه D و در گروه […]

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، قرعه کشی جام ملت های فوتسال امروز در مالزی مقر کنفدراسیون آسیا برگزار شد و 16 تیم حاضر در مرحله نهایی در 4 گروه 4 تیمی حریفان خود را شناختند.

تیم فوتسال کشورمان نایب قهرمان دور گذشته با تیم های کویت، بحرین و افغانستان در گروه D و در گروه تیم ژاپن قهرمان و مدافع عنوان قهرمانی همگروه شد. C با تیم های تاجیکستان، کره جنوبی و قرقیزستان.

ابتدا نگاهی داریم به رقبای تیم ملی کشورمان؛ کویت امسال با سید محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی ایران که از ابتدای حضورش این تیم را متحول کرده است پا به عرصه رقابت های جام ملت ها گذاشته است.

از سوی دیگر تیم افغانستان به عنوان تیم دوم ایران با سرمربیگری مجید مرتضایی در آسیا شناخته می شود. شاگردان مرتضایی در مرحله مقدماتی نتایج خوبی کسب کردند و حتی به عنوان شگفتی ساز این مرحله نیز شناخته شدند. افغانستان برای اولین بار به مرحله نهایی جام ملت ها راه یافت.

از طرفی تیم ملی بحرین آنچنان حریف خطرناکی برای تیم ملی کشورمان نیست و فوتسال ایران همیشه توانسته نتایج خوبی مقابل آنها کسب کند.

اما تیم ژاپن صدرنشین گروه C است و تیم های تاجیکستان، کره جنوبی و قرقیزستان نباید حریفان چندان سختی برای این تیم باشند.

چهار تیم اول این رقابت ها به جام جهانی 2024 صعود می کنند و ملی پوشان کشورمان و ژاپن می توان گفت مشکل خاصی در این بازی ها ندارند اما باید شانس صعود به جام جهانی را در نظر بگیرند. . .

موضوعی که باید به آن توجه شود این است که تیم های ایران و ژاپن در صورت عدم صعود به عنوان قهرمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می روند و این یعنی یکی از 2 قدرت آسیایی جام جهانی 2024 را از دست می دهد. داد

این مسابقات از تاریخ 17 تا 28 آوریل 2024 (29 فروردین لغایت 9 اردیبهشت) در تایلند برگزار می شود و 4 تیم برتر به مسابقات جام جهانی فوتسال ازبکستان که از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر (24 مهرماه) برگزار می شود، راه خواهند یافت. سپتامبر). تا 15 اکتبر).

انتهای پیام




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.