افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

احتمال حضور یک استقلالی در سوپرلیگ ترکیه

  • کد خبر : 309905
احتمال حضور یک استقلالی در سوپرلیگ ترکیه

آفتاب نیوز: عارف غلامی پس از جدایی از تیم بوسنیایی در موستار هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است. مدافع سابق استقلال از یک تیم ترکیه ای به نام سیواس اسپور پیشنهاد دارد. تیمی که در سوپرلیگ حضور دارد. به گزارش “ورزش سه”، سایت سیواس ممکلت در گزارشی و البته در گفتگوی کوتاه با […]

آفتاب نیوز:

عارف غلامی پس از جدایی از تیم بوسنیایی در موستار هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است. مدافع سابق استقلال از یک تیم ترکیه ای به نام سیواس اسپور پیشنهاد دارد. تیمی که در سوپرلیگ حضور دارد.

به گزارش “ورزش سه”، سایت سیواس ممکلت در گزارشی و البته در گفتگوی کوتاه با عارف غلامی از احتمال حضور یک مدافع ایرانی در این تیم ترکیه ای خبر داده است.

سیواس ممکلت نوشت: سیواس اسپور بی وقفه به فعالیت های نقل و انتقالاتی خود ادامه می دهد و اخیرا اتفاقات مهمی در خصوص عارف غلامی مدافع ایرانی رخ داده است. عارف غلامی در گفتگو با روزنامه سیواس ممکلت علاقه سیواس اسپور به او را تایید کرد و برای حضور در این باشگاه ابراز تمایل کرد.

این مدافع 27 ساله اخیرا در تیم ولجه موستار در بوسنی و هرزگوین بازی کرده است. غلامی درباره تحولات مربوط به سیواسپور گفت: سیواس اسپور به من علاقه مند است و من هم دوست دارم برای سیواس اسپور بازی کنم اما تاکنون هیچ قدم مشخصی در زمینه نقل و انتقالات انجام نشده است.

غلامی ادامه داد: ما خواسته های خود را به مدیربرنامه هایم اعلام کردیم و آنها نیز به من رساندند، در حال حاضر مذاکره جدی صورت نگرفته است و منتظریم تا به زودی اقدامات ملموسی انجام شود.

مدافع سابق استقلال در پایان تصریح کرد: دوست دارم به شهر سیواس بیایم اما باید شرایط مناسب فراهم شود. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.»

لازم به ذکر است سیواس اسپور فصل گذشته در رده هفتم سوپرلیگ قرار گرفت و با اختلاف کمی 2 امتیازی نسبت به رده پنجم، نتوانست در رقابت های اروپایی شرکت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.