افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

احتمال تغییر کادرفنی تیم ملی والیبال/عملکرد این تیم در لیگ ملت های 2023 دفاع نمی شود

  • کد خبر : 24451
احتمال تغییر کادرفنی تیم ملی والیبال/عملکرد این تیم در لیگ ملت های 2023 دفاع نمی شود

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، محمدرضا داورزنی وی در خصوص شرایط تیم ملی والیبال گفت: امسال سخت ترین سال حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت ها را تجربه می کنیم. حضور در اروپا و آمریکا چالش بزرگی برای ما بود چرا که شاهد رفتار غیرمسئولانه و طفره‌آمیز اروپا و آمریکا بودیم. […]

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، محمدرضا داورزنی وی در خصوص شرایط تیم ملی والیبال گفت: امسال سخت ترین سال حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت ها را تجربه می کنیم. حضور در اروپا و آمریکا چالش بزرگی برای ما بود چرا که شاهد رفتار غیرمسئولانه و طفره‌آمیز اروپا و آمریکا بودیم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: در هفته دوم و سوم لیگ ملت ها با ما برخورد سیاسی شد و شرایط ناعادلانه ای داشتیم. دو روز قبل از سفر به آمریکا نمی دانستیم کدام یک از بازیکنانمان ویزا می گیرند. به ما نگفتند که به ما ویزا نمی دهند، اما گفتند که در حال گذراندن مراحل صدور ویزا هستیم.

این داور گفت: کشور میزبان متعهد و موظف است به تیم های میهمان روادید اعطا کند یا دلیل عدم اعطای ویزا را اعلام کند. شرایط تیم ایران برای حضور در آمریکا عادلانه نبود. جالب اینجاست که دیشب کمیته بین المللی المپیک به ما ایمیل زد و اعلام کرد که در حال بررسی دلایل عدم صدور ویزای آمریکا هستیم. چه کسی این کار را انجام می دهد؟

وی تصریح کرد: مشکل ما با فدراسیون والیبال است آمریکا خیر، چون میزبان لیگ ملت ها فدراسیون جهانی است. اگر با این شرایط فقط با آمریکا بازی می کردیم قطعا به آمریکا نمی رفتیم. آمریکا باید مسئولانه و مسئولانه عمل کند، اما متأسفانه به هیچ تعهدی عمل نمی کند.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: برای توجیه ناکامی ها دنبال بهانه نمی گردیم. بازی ایران مقابل کوبا و آرژانتین را مشاهده کردید. شرایط تیم ایران با تلفات و مصدومیت زیاد عادلانه نبود.

داوری در مورد کادر مربیگری تیم ملی پس از عملکرد تیم در لیگ ملت های والیبال 2023 وی گفت: کادر فنی قطعا نیاز به تقویت دارد و بازنگری می شود. عملکرد انتخابی در لیگ ملت ها قابل دفاع نیست و باید نقاط ضعف را برطرف کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.