افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

احتمال افزایش تولید نفت در میادین شرکت کارون وجود دارد. توسعه میدان نفتی بنگستان

  • کد خبر : 387772
احتمال افزایش تولید نفت در میادین شرکت کارون وجود دارد. توسعه میدان نفتی بنگستان

به گزارش بازار، ابراهیم درباره نشست پیش بینی تولید و توزیع نفت و گاز روز یکشنبه شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با اشاره به جایگاه و اهمیت شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون گفت: جلسات پیش بینی (پیش بینی) آنها تولید هستند. راهنمای در 6 ماه آینده؛ بنابراین، علاوه بر بحث های […]

به گزارش بازار، ابراهیم درباره نشست پیش بینی تولید و توزیع نفت و گاز روز یکشنبه شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با اشاره به جایگاه و اهمیت شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون گفت: جلسات پیش بینی (پیش بینی) آنها تولید هستند. راهنمای در 6 ماه آینده؛ بنابراین، علاوه بر بحث های جدی، دقیق و کارشناسی در این جلسات، تمامی شرکت ها موظف به اجرای تصمیمات اتخاذ شده هستند.

با توجه به مدیریت چهار میدان نفتی در مناطق نفت خیز جنوب توسط شرکت بهره برداری کارون؛ وی گفت: این شرکت با تولید یک میلیون بشکه نفت، 40 درصد کل تولید مناطق نفت خیز جنوب و با داشتن هشت میدان نفتی بزرگ، نقش بسیار مهمی در صنعت نفت جنوب ایفا می کند. .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تاکید بر حل مسائل و مشکلات تولید و بهره برداری از چاه ها، برنامه ریزی برای تعیین تکلیف و تسریع در پروژه های مرتبط با تولید؛ وی افزود: سطح فعلی تولید در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون نشان از تلاش جهادی کارکنان این شرکت است که با وجود همه مشکلات و موانع به وظایف خود عمل می کنند.

با هدف جمع آوری کامل گازهای مرتبط با نفت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به قرار گرفتن تاسیسات شرکت نفت و گاز کارون در مجاورت کلانشهر اهواز، هدف از جمع آوری کامل گازهای نفتی و تصفیه پساب های نمک زدایی را برای حفظ و نگهداری، تاکید و تصریح کرد. محیط زیست و استفاده از ثروت ملی: استفاده از تجهیزات کاهش گاز مشعل در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به دلیل مجاورت با شهر اهواز باعث شد میزان گاز مشعل در این شرکت کاهش چشمگیری داشته باشد.

به گفته وی، طرح جمع آوری گاز از مشعل ها باید هر چه سریعتر پیگیری شود.

وی توسعه توانمندی ها و استفاده از فناوری های روز در فرآیند تولید را برای اجرای طرح افزایش تولید در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برشمرد و افزود: شرکت های بهره بردار باید با تمام توان تلاش کنند تا از مزایای عظیم بهره ببرند. اعتبارات موجود برای توسعه کشور

با توجه به تاریخچه تولید نفت در مناطق نفت خیز جنوب؛ وی خاطرنشان کرد: شرکت کارون باید تولید خود را تا پایان سال به 1.15 میلیون بشکه افزایش دهد. طبق بررسی های انجام شده توان و ظرفیت این تولید در شرکت کارون می باشد.

آمادگی برای توسعه میدان نفتی بنگستان

مهندس پارام به وجود آمادگی برای هر نوع توسعه در میدان نفتی بنگستان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون اشاره کرد و اظهار داشت: طبق ارزیابی و بررسی های انجام شده شرایط برای هر نوع توسعه در میدان نفتی کارون بنگستان نفت کارون و شرکت بهره برداری گاز با تزریق آب به داخل این مخزن بازیابی بالایی دارد.

وی بر توجه ویژه به مسائل مربوط به تاسیسات زیرزمینی و سطحی تاکید کرد و گفت: استفاده از پمپ در چاه ها، چاه ها و چند فاز در مخازن بسیار حائز اهمیت است.

بر اساس این گزارش، شرکت نفت و گاز کارون با ظرفیت تولید 27 درصد نفت خام کشور، بزرگترین شرکت بهره بردار در مناطق نفت خیز جنوب است که یکی از تامین کنندگان اصلی خوراک پالایشگاه ها، صنایع می باشد. شرکت های پتروشیمی و گاز و مدیریت و نگهداری تولید نفت، گاز و مایعات گازی را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.