افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
1

اجلاسیه شهدای غریق استان سمنان برگزار شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 391287
اجلاسیه شهدای غریق استان سمنان برگزار شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، بعدازظهر چهارشنبه سالن هلال احمر استان سمنان میزبان اجتماع بزرگ 117 شهید استان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، خانواده هلال احمر و سلامت بود. جامعه مراقبتی استان سمنان . رئیس هلال احمر کشور در این مراسم ضمن تشکر از جامعه ناجیان غریق دوران […]

به گزارش خبرنگار مهر ، بعدازظهر چهارشنبه سالن هلال احمر استان سمنان میزبان اجتماع بزرگ 117 شهید استان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، خانواده هلال احمر و سلامت بود. جامعه مراقبتی استان سمنان .

رئیس هلال احمر کشور در این مراسم ضمن تشکر از جامعه ناجیان غریق دوران دفاع مقدس گفت: خدمات ناجیان غریق و شهدای این حوزه در هشت سال دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست. .

پیرحسین کولیوند با بیان اینکه قدردانی از یاد و خاطره شهدا، ادامه راه و گفتگو مجدد با ائمه انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: شهدا خدمات گسترده ای به انقلاب اسلامی و نظام ارائه کردند که باید قدردان آن بود.

وی همچنین به مشکلات غزه اشاره کرد و تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی که در لبنان و غزه به کشتار کودکان می پردازد، گواه بارز نقض حقوق بشر است و در عین حال مجاهدان راه حق با تمام قوا با این جنایات مقابله می کنند. . قدرت و تقاضای آنها برای شکستن سکوت خارجی ها.

3500 شهید امدادگر داریم

رئیس پژوهشکده بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت نیز در سخنانی آمار حضور امدادگران اولیه در هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای این عرصه را برجسته کرد و گفت: بیش از 100 هزار نفر رزمندگان بهداری در دفاع مقدس حضور داشتند و این افتخاری برای جمعیت هلال احمر و همچنین مراقبت از سلامت کشور است.

سردار نصرالله فتحیان با بیان اینکه 70 هزار نفر از این افراد امدادگر بودند، تاکید کرد: امدادگران گاه حتی پس از خط مقدم و زیر آتش دشمن بدون سرپناه اقدام به امدادرسانی کردند و رشادت های آنان در تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 500 شهید امدادگر در کشورمان شناسایی شده است، افزود: ما مدیون خدمات این شهدا هستیم و اگر امروز امنیت و آرامش داریم مرهون خدمات و زحمات شهدایمان در دوران دفاع مقدس است. انقلاب اسلامی تا کنون

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.