افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

اجرای 8 طرح دانش بنیان در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

  • کد خبر : 242203
اجرای 8 طرح دانش بنیان در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

گزارش کردن بازار علی محمد نادرخانی به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته پنج طرح پژوهشی از این دست اجرا و به اتمام رسید و علاوه بر اینها، هشت قرارداد جدید در قالب قرارداد همکاری با مراکز تحقیقاتی دانشگاهی انجام شد. شرکت های مبتنی بر فناوری و دانش. مدیرعامل […]

گزارش کردن بازار علی محمد نادرخانی به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته پنج طرح پژوهشی از این دست اجرا و به اتمام رسید و علاوه بر اینها، هشت قرارداد جدید در قالب قرارداد همکاری با مراکز تحقیقاتی دانشگاهی انجام شد. شرکت های مبتنی بر فناوری و دانش.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: دانشگاه زنجان و مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان نیز از جمله موسسات همکاری با معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا در استان زنجان هستند.

وی بیان کرد: این شرکت یکی از پیشتازان کشور در زمینه پژوهش است که به همین دلیل همکاران ما پنج سال است که به عنوان پژوهشگران برتر استان انتخاب شده اند.

نادرخانی افزود: سال گذشته سرکار خانم آذری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به عنوان پژوهشگر برتر استان در حوزه مهندسی و فناوری انتخاب شد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از توانمندی های شرکت های دانش بنیان گفت: در حال حاضر شرکت آبفا از استان زنجان در زمینه تحقیقاتی با شرکت های دانش بنیان در زمینه تله متری، هوشمندسازی تاسیسات، حفاظت فیزیکی، تحلیل کیفیت آب و فناوری اطلاعات همکاری می کند. و GIS.

وی با اشاره به جایگاه ویژه ای که پژوهش در سیاست های اجرایی شرکت آبفا استان زنجان به خود اختصاص داده است، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در هفتمین همایش ملی Gis که در این همایش برگزار شد، رتبه نخست را در تعداد مقالات ارائه شده در این همایش به خود اختصاص داد. سال گذشته .

به گفته نادرخانی، برنامه پنج ساله توسعه تحقیقاتی این شرکت در زمینه‌هایی مانند بهره‌گیری از فرصت‌های مطالعاتی اساتید دانشگاه، جذب سربازان نخبه، توسعه ارتباط با شرکت‌ها بر اساس دانش و ارتقای سطح علمی تدوین شده و اجرا می‌شود. علوم پایه. توانایی همکاران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.