افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

اجرای 5200 برنامه هفته دفاع مقدس در سپاه فجر فارس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 368211
اجرای 5200 برنامه هفته دفاع مقدس در سپاه فجر فارس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هاشم جمالی صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه هفته دفاع مقدس ادای احترام به کار بزرگ شهدای هشت سال جنگ است، اظهار داشت: بزرگترین برکت جنگ در انزوای سیاسی و اقتصادی انقلاب اول این بود که روحیه اعتماد به همه مردم بازگردانده شد و توانستیم […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هاشم جمالی صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه هفته دفاع مقدس ادای احترام به کار بزرگ شهدای هشت سال جنگ است، اظهار داشت: بزرگترین برکت جنگ در انزوای سیاسی و اقتصادی انقلاب اول این بود که روحیه اعتماد به همه مردم بازگردانده شد و توانستیم با تمرکز بر مردم از موانع در عرصه های مختلف عبور کنیم.

او شعار «ما می تواند «ما می‌توانیم» که برگرفته از کلام امام خمینی (ره) است، ادامه داد: این شعار حکیمانه در دوران شکوهمند دفاع مقدس عملاً تحقق یافت و تثبیت شد و نشان داد که مردم ایران اسلامی به برکت قرآن و اهل بیت(ع)TO) آنها کارآمد هستند و در همه زمینه ها تجربه دارند.

سردار جمالی دوران دفاع مقدس را گنجینه بسیار ارزشمندی دانست و افزود: یکی از مهم ترین نتایج دفاع مقدس مدیریت انقلابی و جهادی بود؛ در حالی که در دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس به شمار می رود. رزمندگان آن زمان برای حفظ امنیت شهر از خود عبور کردند. بازدارندگی و اقتدار کنونی ایران اسلامی نشات گرفته از هشت سال دفاع مقدس است.

اجرای 5200 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه فجر فارس

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس 5 هزار و 200 برنامه در تمامی رده های سپاه فجر استان فارس اجرا می شود، تصریح کرد: این برنامه در قالب یک برنامه ریزی انجام شده است.

جمالی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان جهاد و شهادت، مصاحبه با سربازان و والدین شهدا، اجرای برنامه شب های پرستاره به روایت حاج حسین یکتا در حرم حضرت. چراغ پادشاه (TO) و پخش برنامه تلویزیونی راوی شو به مدت هفت شب از رسانه ملی بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس می باشد.

ادامه: 7430 یادواره و پیش دیدار 15 شهید استان فارس در تمامی شهرها، بخشها و روستاها. کوچک تاکنون 3500 نوحه در استان فارس برگزار شده است.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه یک هزار و 237 گلزار شهدا در استان فارس وجود دارد گفت: روز پنجم مهرماه ارتش مزار مطهر شهدا را غبارروبی و عطر افشانی می کند. شهدا در همه گلها. گلزار شهدای استان فارس.

وی همچنین به نمایش فیلم های مستند شهدای شاخص استان فارس در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اکران 20 فیلم کوتاه با موضوع شهدای فارس، برگزاری 47 جشنواره فرهنگی ورزشی با موضوع سرودها ، تئاتر و عکاسی از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

سردار جمالی افزود: با عنایت به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، 1500 برنامه همسو با حضور قصه گویان دفاع مقدس در مدارس استان فارس اجرا می شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید مقام معظم رهبری بر تلاش جدی برای انتشار کتاب های دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و گفت: در هفته دفاع مقدس کمپین کتابخوانی با محوریت شهدای زن و 73 عنوان اهدا شد. چند کتاب از شهدای دفاع مقدس استان فارس منتشر شد و اولین کتابفروشی دفاع مقدس در نبش ایستگاه وکیل الرعایا شیراز افتتاح می شود.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری «همایش 15 شهید استان فارس» از 13 تا 20 آبان ماه در شیراز شاهد حرکت عظیم فرهنگی در استان فارس باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.