افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اجرای 500 برنامه توجیهی و روشنگری در کردستان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 161795
اجرای 500 برنامه توجیهی و روشنگری در کردستان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام سید محمد سادات در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرارسیدن یوم الله 18 آذرماه، روز تفاهم و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن 18 آذرماه. صدها برنامه اجرایی، توجیهی، فرهنگی و غیره برای این روز در سطح استان برنامه ریزی و اجرا می شود. و افزود: همزمان با […]

حجت الاسلام سید محمد سادات در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرارسیدن یوم الله 18 آذرماه، روز تفاهم و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن 18 آذرماه. صدها برنامه اجرایی، توجیهی، فرهنگی و غیره برای این روز در سطح استان برنامه ریزی و اجرا می شود.

و افزود: همزمان با 18 آذرماه بیش از 500 برنامه توجیهی و شفاف سازی در سطح ادارات استان انجام می شود.

وی تاکید کرد: این برنامه ها با موضوع اطلاعات و فتنه و مسئله فلسطین، غزه و مقاومت برگزار می شود.

سادات تاکید کرد: برگزاری مراسم مرکزی و مردمی در روز نهم یوم الله در 50 نقطه استان کردستان از مهمترین برنامه های این روز در استان کردستان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت پوشش رسانه ای این برنامه اشاره کرد. یک یادآوری اجرای برنامه های تخصصی با حضور کارشناسان صدا و سیمای استان، تجلیل از شهدای برجسته فتنه 88، برگزاری همایش علمای اهل سنت و شیعه در هفته بصیرت، برپایی نمایشگاه کاریکاتور، عکس و کتاب و تجلیل از همایش های شعر. . در استان سایر برنامه های برگزیده این هفته.

وی به دیگر برنامه های اجرا شده در روز بینش و شعور اشاره کرد و گفت: تجلیل از چهره های خاص جهاد تباین، برگزاری مراسم زنگ در مدارس استان، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه های دولتی توسط دستگاه های اجرایی از دیگر برنامه های اجرا شده است. و ده ها تن از کارکنان دیگر برنامه های روز یوم الله را در 9 دسامبر در استان کردستان برنامه ریزی و اجرا خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.