افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اجرای 450 برنامه دهه کرامت در استان بوشهر – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 258453
اجرای 450 برنامه دهه کرامت در استان بوشهر – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مهران خورده بن مقدم چهارشنبه شب در نشست خبری به مناسبت دهه کرامت، با اشاره به شعار دهه کرامت با عنوان «ما به شما افتخار می کنیم و همگی خدمتگزاریم» گفت: “. الرضایموی گفت: برنامه های متنوع در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر از 31 اردیبهشت ماه مصادف با ولادت […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهران خورده بن مقدم چهارشنبه شب در نشست خبری به مناسبت دهه کرامت، با اشاره به شعار دهه کرامت با عنوان «ما به شما افتخار می کنیم و همگی خدمتگزاریم» گفت: “. الرضایموی گفت: برنامه های متنوع در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر از 31 اردیبهشت ماه مصادف با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود.س) و از روز فرزند دختر شروع می شود و تا ولادت امام رضا (علیه السلام) در 31 اردیبهشت جشن گرفته می شود.

از اجرای 450 برنامه در قالب 40 محور در بخشهای مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی تا اعزام کاروان به مشهد مقدس، کاروان سلامت و خدمات با هدف گرامیداشت دهه کرامت در 10 شهرستان. گنه این استان مرکزی سرور و مرکز خدمات رضوی مطلع.

و افزود: اولین برنامه دهه کرامت با عنوان میثاق با ولایت با حضور گسترده خادم یاران در روز جمعه 21 اردیبهشت ماه در مصلی های نماز جمعه سطح استان و شهرستان های تابعه برگزار شد. اهتزار پرچم سبز آقا علی فرزند پسر حضرت موسی رضایت (به) با سخنرانی مدیر مراکز خدمات استان رضوی و دبیران مراکز خدمات شهرستانی تجلیل می شود.

مدیر مراکز خدمات رسانی رضوی استان بوشهر با بیان اینکه برنامه های زیر سایه خورشید با هدف ترویج فرهنگ و رویکرد مردمی رضوی اجرا می شود، اظهار داشت: برنامه هایی با ورود خدام رضوی تا از سوم اردیبهشت ماه در فرم برنامه زیر سایه خورشید با غبارروبی گلزار شهدای استان بوشهر آغاز می شود.

مهران کرد بن مقدم از اجرای برنامه شادی آور دخترانه رضوی در دومین روز خبر داد و افزود: این برنامه در اماکن مذهبی و عمومی، مدارس، برنامه های متنوع ویژه دختران بزرگوار اجرا می شود و باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را در بین مردم گسترش دهیم. کلاس های مختلف در این دهه توضیح و توضیح دهید

مدیر مراکز خدمات رسانی رضوی استان بوشهر در تشریح برنامه خود گفت: 50 صندلی برای تلاوت قرآن کریم، دعای امام زمان(عج)، آزادی 19 زندانی با همکاری ستاد دی، تهیه و توزیع 26 هزار وعده غذایی. . نورافشانی و اهتزاز پرچم حرم رضوی با ضرب طبل و سلام علی الخصوص امام رضا (ع)به) در شهرها و مناطق مختلف روستایی و در حاشیه خلیج فارس، افتتاح نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های بنگاه های ملی تحت عنوان بازارچه خاتون، دیدار با خانواده شهدای گرانقدر، دیدار از جانبازان و ایثارگران، برنامه آبنا رضایتوی از برپایی جشن خانواده شهدا و برپایی مکان کتابخوانی در دهه کرامت خبر داد.

کرد بیان مقدم با برگزاری شب شعر رضوی، راه اندازی دفتر مشاوره روانشناسی و خدمات حقوقی رضوی، حمایت از ملت فلسطین و مردم غزه، اجتماع بزرگ رضوی در نقاط مختلف استان بوشهر. دادگاه جنایات رژیم صهیونیستی و آهوها را ضامن کنفرانس بخصوص محیط زیست قرار دهید. خانم ها به عنوان دیگر برنامه های این دهه به سازمان محیط زیست و برنامه شکوه مادر اشاره شد.

مدیر مراکز خدمات رسانی رضوی استان بوشهر با اشاره به کمپین یک استکان بهشت ​​گفت: باید 888 چایخانه متبرکه در سطح استان در کشور احداث شود.

وی با اشاره به اعزام اولین زائران در روزهای مختلف سال گفت: سال گذشته 540 زائر اولی در قالب 12 کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر مراکز خدمات رسانی رضوی استان بوشهر با تشکر از خادم یاران و یاوران رضوی افزود: 2 هزار و 300 خا دمیار و یاور رضوی با 19 مرکز تخصصی و 57 محله در استان بوشهر فعال است، گفت: استان بوشهر از سوم اردیبهشت ماه میزبان کاروان زیر سایه خورشید در 2 گروه پنج نفره شمال و در جنوب در نقاط مختلف استان برنامه ها و شهرستان های مختلف برگزار می شود و شهرستان های استان با پرچم رضوی متبرک می شوند. از طریق در حوالی زائران عزیز امام رضا (ع)به) بودن.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.