افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

اجرای 34 عنوان برنامه کلیدی به نفع 3000 شهید استان سمنان در هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 366359
اجرای 34 عنوان برنامه کلیدی به نفع 3000 شهید استان سمنان در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سردار شوقانی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: 34 برنامه کلیدی در قالب اجرای 3000 فعالیت به نفع 3000 شهید استان سمنان و در راستای اجرای طرح پیش بینی شده است. دومین کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان سمنان برگزار می شود. قائم آل محمد(عج) فرمانده انتظامی استان سمنان رویکردهای […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سردار شوقانی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: 34 برنامه کلیدی در قالب اجرای 3000 فعالیت به نفع 3000 شهید استان سمنان و در راستای اجرای طرح پیش بینی شده است. دومین کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان سمنان برگزار می شود.

قائم آل محمد(عج) فرمانده انتظامی استان سمنان رویکردهای علمی، بصیرتی و پژوهشی را مهمترین وجه تمایز برنامه های هفته دفاع مقدس امسال نسبت به سال های گذشته دانست و افزود: برنامه ریزی و اجرای این برنامه ها در قالب مردمی در قالب پایگاه ها و نهادهای بسیج. یک نهاد عمومی است.

شوقانی خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه های مختلف هفته دفاع مقدس امسال به گام دوم انقلاب توجه ویژه ای شده و راهکارهای پیشروی سریع در مسیر پیشرفت و توسعه کشور تبیین می شود.

وی از جمله این برنامه ها برپایی یادمان های شهدای بومی و شخصی در استان، تجلیل از شهدای اقشار مختلف از جمله شهدای دانش آموز، معلم، طلاب، بازرگانان، مهندسان نظامی و سایر اقشار را برشمرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: برگزاری رژه موتورسیکلت و خودرو، گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برپایی یادمان در منازل و اماکن با افتخار. نام محله، تشکیل جلسه در شهر دامغان، برگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات. برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در سمنان، اجرای عملیات سایبری در فضای مجازی با محوریت دفاع مقدس، نواختن زنگ مهر و مقاومت به یاد سه هزار شهید. استان و برگزاری مسابقات کتابخوانی از جمله ویژه برنامه های برگزار شده در هفته مبارک در این استان است.

شوقانی اعزام تیم های قصه گویی به مدارس، برگزاری شب شعر دفاع مقدس و تهیه و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند، اجرای کمپین نذر خون با همکاری نهادهای مرتبط از جمله سایر برنامه های ویژه دفاع مقدس استان سمنان را برشمرد.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی تقویت بنیان خانواده و جوانان جمعیت در هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: یکی از کارهای خوبی که در راستای تحکیم بنیان خانواده و جوانان انجام شد. ایجاد مرکز نفس (که بچه های سقط شده را نجات می دهد) در استان سمنان از جمعیت این کشور بود. خوشبختانه تا کنون نتایج مطلوب بوده است.

فرمانده قائم آل محمد(ع) استان سمنان گفت: در هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای گردان ادوات استان سمنان و تئاتر خیابانی دفاع مقدس، بازگویی عملیات نصر هشت در این شهرستان برگزار شد. شهرستان امیریه، جشنواره بعثت مقدس و بزرگداشت بانوان حامی دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

شوقانی بیان کرد: با توجه به شعار سال – جهش تولید با مشارکت مردمی – از ابتدای سال پروژه تولید برق را در قالب طرح های کوچک در دستور کار قرار دادیم و اصلاً اهداف تعیین شده است. بارها سالانه و بر این اساس در هر نیروگاه داخلی سه هزار پنل خورشیدی با ظرفیت تولید پنج کیلووات نصب شده است که ظرف مدت سه سال نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال 600 پنل خورشیدی تا پایان سال در استان سمنان ساخته می شود، گفت: تاکنون 292 پنل خورشیدی به صورت مستقیم در راستای افزایش تولید با مشارکت مردم راه اندازی و ایجاد شده است. گفت: اقشار مختلف مردم با نصب پنل های خورشیدی در منازل تولید برق و اشتغال ایجاد می کنند حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در اجرای این طرح مشارکت داشت. در هفته دفاع مقدس 33 عنوان از برنامه محوری بسیج طلاب و روحانیون این استان از جمله تجلیل از طلاب و روحانیون پیشکسوت استان سمنان، سرکشی از خانواده معظم شهدا و تجلیل از همایش تبیین جهاد اعلام شد. اعزام گروه های جهادی طلاب و روحانیون استان به روستاهای طرود با محوریت فرهنگی و تبلیغی، ایجاد ایستگاه صلواتی و ….

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.