افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

اجرای 100 درصدی پروژه های مخابراتی ویژه اربعین در استان کردستان

  • کد خبر : 309195
اجرای 100 درصدی پروژه های مخابراتی ویژه اربعین در استان کردستان

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات اقلیم کردستان، آزاد حکمت گفت: با هدف ارائه خدمات مخابراتی با کیفیت بالاتر به مشتریان و زائران اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان، 38 پروژه مخابراتی اجرا می شود. و 100% محقق شده است. وی گفت: با توسعه زیرساخت ها و تجهیز ارتباطات سیار […]

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات اقلیم کردستان، آزاد حکمت گفت: با هدف ارائه خدمات مخابراتی با کیفیت بالاتر به مشتریان و زائران اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان، 38 پروژه مخابراتی اجرا می شود. و 100% محقق شده است.

وی گفت: با توسعه زیرساخت ها و تجهیز ارتباطات سیار و شبکه های دیتا، 38 پروژه در مناطق شهری و روستایی واقع در مرز باشماق – مریوان با سرمایه گذاری یک میلیارد و 899 میلیون ریال به اتمام رسیده است.

وی گفت: از جمله پروژه های اجرا شده نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه در 11 نقطه روستایی شهرستان مریوان با اعتباری بالغ بر 880 میلیارد ریال و ارتقای فناوری 10 سایت تلفن همراه در چهار منطقه روستایی با سرمایه گذاری 300 نفر است. میلیارد ریال .

مدیرکل مخابرات استان کردستان اعلام کرد: راه اندازی فناوری 5G در شش سایت شهری و راه اندازی فناوری TDLTE در هفت سایت شهری دیگر با اعتباری بالغ بر 485 میلیارد ریال از دیگر پروژه های انجام شده است.

حکمت نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه در شهرستان مریوان با سرمایه گذاری 80 میلیارد ریالی و نصب و راه اندازی اولین سایت سیار پرتابل در مرز باشماق با اعتبار 70 میلیارد ریال را بین طرح های اجرا شده ویژه اربعین ذکر کرد. .

وی افزود: در شهرستان کانی دینار سایت تلفن همراه اول با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: پروژه افزایش پوشش و آنتن دهی شبکه اینترنت بی سیم موجود در مرز باشماق با نصب تجهیزات فنی و سرمایه گذاری چهار میلیارد ریال به پایان رسید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه تحقق 100 درصدی این پروژه ها تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد سیستم های مخابراتی و ارتقای سطح کیفی خدمات مخابراتی قابل ارائه به مشتریان دارد، گفت: در حال حاضر کیفیت بالایی دارد. خدمات مخابراتی توسط مشتریانی که در این محدوده زندگی می کنند استفاده و بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مخابراتی با کیفیت به مشتریان علاوه بر ماموریت و استراتژی ذاتی مخابرات حائز اهمیت است، گفت: در زمینه اجرا و اجرای برنامه های مسئولیت اجتماعی توجه ویژه ای به این بخش می شود.

حکمت ضمن آرزوی قبولی طاعات، طاعات و عزاداری زائران اربعین حسینی، یادآور شد: خدمت رسانی به زائران حسینی مایه سربلندی، خیر و برکت برای همه خادمینی است که به این توفیق دست می یابند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.