افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اجرای پروژه ساخت 1721 واحد مسکونی در زنجان

  • کد خبر : 380657
اجرای پروژه ساخت 1721 واحد مسکونی در زنجان

به گزارش خبرنگار بازاررضا خواجه ای روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان اظهار داشت: بررسی طرح هادی و حفظ هویت روستا از اولویت های مهم بنیاد مسکن است. وی گفت: طرح هادی روستایی در یک افق 10 ساله تهیه شده و بازنگری آن با هدف رفع نواقص، بسترسازی برای […]

به گزارش خبرنگار بازاررضا خواجه ای روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان اظهار داشت: بررسی طرح هادی و حفظ هویت روستا از اولویت های مهم بنیاد مسکن است.

وی گفت: طرح هادی روستایی در یک افق 10 ساله تهیه شده و بازنگری آن با هدف رفع نواقص، بسترسازی برای توسعه و تسریع در بهسازی این سکونتگاه ها انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: هدف از اجرا و بازنگری طرح هادی روستایی ایجاد بستر توسعه و عمران روستاها متناسب با شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، ارائه عادلانه تسهیلات از طریق ایجاد امکانات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، ساماندهی وضعیت فیزیکی روستا و ایجاد امکانات لازم برای بهبود وضعیت مسکن و خدمات زیست محیطی روستاییان.

خواجه ای تاکید کرد: میانگین اجرای طرح هادی در کشور 58 درصد و در زنجان 64.5 درصد است و استان زنجان از این نظر بالاتر از میانگین کشوری است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هشت هزار فقره تسهیلات توانبخشی روستایی عقد قرارداد شده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است، افزود: با اعطای این تسهیلات میزان مقاوم سازی واحدهای روستایی استان به 69 درصد می رسد. که پیشرفت مهمی در این بخش است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان یادآور شد: 3.5 میلیارد ریال برای نوسازی واحدهای روستایی با بازپرداخت 20 سال و دوره مشارکت سه ساله پرداخت می شود.

خواجه ای تصریح کرد: طرح 419 روستای رهبری در استان بازنگری شده و 254 روستا نیز نیازمند بازنگری در طرح هستند.

وی به طرح های نهضت ملی مسکن اشاره و بیان کرد: هم اکنون بنیاد مسکن استان یک هزار و 721 واحد مسکونی را در قالب طرح های نهضت ملی مسکن برای شهرهای زیر 100 هزار نفر در دست اجرا دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: 227 واحد مسکونی در قالب شهری و محروم و یک هزار و 343 واحد مسکونی در حال اجراست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.