افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

اجرای والبر در فوریه 1402.

  • کد خبر : 219416
اجرای والبر در فوریه 1402.

بازار؛ گروه بورس: گروه داروسازی البرز با نماد والبور به ازای هر سهم 31 تومان با P/E 5 سود کرد و همچنین طی ماه منتهی به 9 بهمن 1402، 4 میلیارد تومان از معاملات نقل و انتقال سهم سود کسب کرد.و عدالت با سرمایه 1350 میلیارد تومانی در دو ماهه سال مالی منتهی به 8 […]

بازار؛ گروه بورس: گروه داروسازی البرز با نماد والبور به ازای هر سهم 31 تومان با P/E 5 سود کرد و همچنین طی ماه منتهی به 9 بهمن 1402، 4 میلیارد تومان از معاملات نقل و انتقال سهم سود کسب کرد.
و عدالت با سرمایه 1350 میلیارد تومانی در دو ماهه سال مالی منتهی به 8 اسفند 1402 مبلغ 2500 میلیون تومان سود تقسیمی سود کرد.
وارد بازار شوید محصولات دارویی جدید برای تکمیل بیشتر سبد دارویی گروه، افزایش سهم صادرات در فروش شرکت های گروه اجرایی شده و تمرکز بیشتر بر روی همکاری های بین المللی قرار گرفته است.
در واقع، شبه گزارش سرمایه فردا، عملکرد پشتی در بهمن ماه 1402 این سهم 4 میلیارد تومان بازدهی گزارش شده و با توجه به پیروی ضعیف سهم به بهبود عملکرد خود ادامه داده است. شرکت ریکت برای تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی دانشگاهی و شرکت های تولید کننده دارو تا سقف 11 میلیون یورو و همچنین واردات داروهای اورژانسی مورد نیاز کشور به ارزش تقریبی 3 میلیون یورو همکاری داشته است. . یورو و واردات و عرضه داروهای تک نسخه ای بیماران پس از تایید و ارجاع توسط سازمان غذا و دارو به ارزش تقریبی 780000 یورو.
تقویت عملیات سهام شرکت های گروه، مشارکت با شرکت های داخلی برای تکمیل سبد محصولات و تولید محصولات به صورت قراردادی و فروش دارایی های مازاد شرکت اصلی و زیرمجموعه از برنامه های این شرکت در سال 1402 است.
در سال مالی مورد گزارش، 54 محصول جدید در گروه سرمایه گذاری البرز راه اندازی شد و طرح های توسعه البرز دارو برای خط جدید تولید آنتی بیوتیک، خط کامل پرکن شربت و خرید دستگاه بسته بندی بلیستر اجرا شد. این شرکت در مقایسه با سال های گذشته 97 درصد افزایش صادرات به ارزش 3.5 میلیون دلار داشته و کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، تاجیکستان، لبنان، ساحل عاج و ویتنام از مقاصد صادراتی این شرکت بوده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.