افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
2

اجرای نمایش “پای خانم هزار پا” با نقش آفرینی توسط نوجوانان با نیازهای خاص.

  • کد خبر : 120320
اجرای نمایش “پای خانم هزار پا” با نقش آفرینی توسط نوجوانان با نیازهای خاص.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نمایش «پاهای خانم هزار پا» به کارگردانی مهدی خوجستگی در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد. این نمایش به نویسندگی ندا حاجی بابایی بر اساس طرح دورهمی تئاتر در تابستان و پاییز 1402 با نقش آفرینی نوجوانان با نیازهای خاص در قم اجرا […]

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نمایش «پاهای خانم هزار پا» به کارگردانی مهدی خوجستگی در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.

این نمایش به نویسندگی ندا حاجی بابایی بر اساس طرح دورهمی تئاتر در تابستان و پاییز 1402 با نقش آفرینی نوجوانان با نیازهای خاص در قم اجرا شد.

این نمایش داستان زنی صدپا را روایت می کند که از پاهای خود خسته شده و شهر را ترک می کند و سپس با کرمی که پا ندارد آشنا می شود و…

نمایش «پاهای خانم هزار پا» یکی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در سال 1395 در تالار گلستان مرکز تولیدات تئاتر و تئاتر عروسکی اجرا شده است.

این نمایش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساری و چالوس ارائه شد.

نمایش «پاهای خانم هزار پا» در تابستان و پاییز 1402 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت و بیش از 5 هزار نفر از این نمایش دیدن کردند.

طرح ادواری تئاتر بنا به درخواست حوزه های هنری و مراکز استان ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری بین تولیدات این مرکز ارائه و اجرا می شود.

لازم به ذکر است نمایش های شرکت کننده در این طرح در تالارهای شهر تهران و سالن های مراکز استان ها و یا در سالن های سیار مرکز در مناطق مختلف استان ها ارائه می شود.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.