افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

اجرای مدیریت استراتژیک در هلدینگ پتروپالایش اصفهان نصب نیروگاه 1000 مگاواتی

  • کد خبر : 140645
اجرای مدیریت استراتژیک در هلدینگ پتروپالایش اصفهان نصب نیروگاه 1000 مگاواتی

به گزارش بازار، ناصر عشوری با حضور در هلدینگ پتروپالایش اصفهان و دیدار با مدیرعامل، معاونان و مدیران این هلدینگ اظهار داشت: اقدامات انجام شده در هلدینگ پتروپالایش اصفهان نماد و الگوی خوبی برای توسعه و پیشرفت سایر صنایع کشور است. همانطور که امروزه این مجموعه به الگویی موفقیت برای پالایشگاه های کشور تبدیل شده […]

به گزارش بازار، ناصر عشوری با حضور در هلدینگ پتروپالایش اصفهان و دیدار با مدیرعامل، معاونان و مدیران این هلدینگ اظهار داشت: اقدامات انجام شده در هلدینگ پتروپالایش اصفهان نماد و الگوی خوبی برای توسعه و پیشرفت سایر صنایع کشور است. همانطور که امروزه این مجموعه به الگویی موفقیت برای پالایشگاه های کشور تبدیل شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش های مستمر مدیرعامل، معاونین رئیس جمهور و کلیه کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: اجرای رهبر معظم انقلاب در این مجموعه در خصوص تبدیل پالایشگاه ها به پتروپالایشگاه ها، تکمیل زنجیره ارزش و در نهایت اجتناب از خام فروشی نتایج خوبی را شاهد هستیم.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور استفاده از جوانان نخبه در ادارات مختلف هلدینگ پتروشیمی اصفهان را از دیگر نقاط قوت این مجموعه دانست و بیان کرد: در شرایطی که دشمنان تمام تلاش خود را برای کاشت بذر ناامیدی به کار گرفته اند. در جامعه، در هلدینگ پتروپالایش اصفهان شاهد ایجاد امید جهادگونه در این هلدینگ به ویژه در دل جوانان هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای مدیریت استراتژیک در هلدینگ پتروپالایش اصفهان به خوبی انجام شده است، ادامه داد: تعاملات خوبی با این مجموعه در زمینه های مختلف داریم و از هیچ گونه حمایتی برای توسعه و پیشرفت این شرکت بزرگ صنعتی دریغ نخواهیم کرد.

عاشوری همچنین به بازدید از پروژه ها و شرکت های هلدینگ پتروپالایش اصفهان اشاره کرد و گفت: تعداد پروژه ها به حدی است که در تاریخ صنعت نفت چنین تعداد پروژه را در یک مجموعه ندیده ایم.

وی تاکید کرد: باید با ایجاد امید و آشنایی دانش آموزان با توانمندی های موجود در هلدینگ پتروپالیش اصفهان، اردوهای پیشرفت را همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند، انجام داد که باید با قوت بیشتری در این مجموعه پیگیری شود. .

یک فلش و سه علامت از اجرای پروژه های عمرانی در هلدینگ پتروپالیش اصفهان

در ادامه محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این نشست ضمن تشکر از حضور مدعوین در این مجموعه، تغییر تمرکز هلدینگ پتروپالایش اصفهان در 2 سال اخیر را برجسته کرد و اظهار داشت: رویکرد خود را به سمت تولید تغییر داده ایم. پروژه محوری و نتیجه آن بیش از 450 پروژه اجرا شد که همگی با پیشرفت زودتر از موعد مقرر در حال اجرا هستند.

وی با اشاره به اینکه ماموریت هر یک از زیرمجموعه های هلدینگ پتروپالایش اصفهان در واقع تضمین حیات یک شرکت دیگر است، افزود: به عنوان مثال مشعلپویا تجهیزاتی را تولید خواهد کرد که قابل استفاده در سایر شرکت ها و صنعت نفت کشور باشد و به عنوان نوعی خودکفایی که ضامن تولید کامل این تجهیزات در کشور است.

قدیری بیان کرد: راه اندازی نیروگاه 1000 مگاواتی از دیگر ماموریت های هلدینگ مشعلپویا است که قرار است با واردات فناوری و بومی سازی یک نیروگاه تماما ایرانی محقق شود.

وی ماموریت سایر شرکت های تابعه را افزایش سودآوری و همچنین کاهش آلاینده های زیست محیطی اعلام کرد و گفت: این امر با توسعه زنجیره ارزش محقق می شود و در واقع با سه برابر نشان خواهیم داد که یکی از آنها سودآوری بیشتر است. برای سهامداران، دوم حفاظت از محیط زیست، Bio با کاهش آلاینده های جوی و سوم جلوگیری از فروش نفت خام است.

مدل مالی موفق هلدینگ پتروپالایش اصفهان

در ادامه ناصر تنگستانی، مدیر مالی و اداری انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، بنگاه‌های اقتصادی را باید سودآور دانست و اظهار داشت: اگر بنگاه‌های اقتصادی سودآور نباشند، نمی‌توانند مالیات خود را پرداخت کنند و بنابراین تأثیر مستقیمی بر اقتصاد کشور دارند. . .

وی گفت: هلدینگ پتروپالایش اصفهان مدل مالی موفقی را در برنامه های خود پیاده سازی کرده است که باید برای سایر شرکت های صنعت نفت الگو قرار گیرد.

راه اندازی ماژول های اصلی SAP در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در فروردین ماه سال آینده

در ادامه مصطفی نظری مدیر برنامه ریزی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اجرای پروژه SAP در هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: ایجاد زیرساخت های این پروژه به مدت یک سال در دستور کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه زمان بندی، ماژول های اصلی SAP در فروردین ماه سال آینده راه اندازی می شوند.

تغییر آرایش نیروی انسانی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ضروری است

معاون منابع انسانی و رئیس روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ پتروپالیش اصفهان نیز در ادامه این نشست به بیان معماری سازمانی پرداخت و با بیان اینکه در گذشته طراحی معماری سازمانی بر اساس نوع طراحی می شد. خدمات ارائه شده کردو: در این میان سازمان‌ها و به‌ویژه شرکت‌های دولتی بدون ساختار اولیه رشد کرده‌اند، مشتریان نیز افزایش یافته و چابکی خود را در ارائه خدمات از دست داده‌اند.

محمد دهبیدیان افزود: در این شرایط نیروی انسانی در ادارات مختلف بدون دلیل افزایش یافت و در نتیجه عامل ایجاد بروکراسی های اداری شد.

وی افزود: بر این اساس در معماری سازمانی فرآیندها بر اساس استراتژی سازمان استخراج می شود و بر اساس فرآیندها ساختار تعریف می شود و آن ساختار با استفاده از سیستم پیاده سازی می شود به عنوان مثال سیستم همان ERP است که در حال اجرا شدن در SAP

معاون منابع انسانی و رئیس روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه در هلدینگ پتروشیمی اصفهان در حال حاضر نمودار بر اساس تکلیف است، گفت: اگر بخواهیم بهره وری را افزایش دهیم باید بر اساس آن پیش برویم. روند و برای آن نیاز به ترتیبی داریم که به سازمان برگشته ایم و این باید طبق روند پیش برود.

لازم به ذکر است دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور و هیئت همراه در بدو ورود به پتروپالایشگاه هلدینگ اصفهان با حضور در گلزار شهدای گمنام با شهدای این مجموعه تجدید وفاداری کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.